Proč tomu říkáte iluze? Takový mechanismus fyzicky tlumí zvukové vlny. Snížená úroveň hluku, která z toho plyne, je skutečná. A pokud jsem si všiml, nikdo netají použití takového zařízení. Takže na tom není nic iluzorního.Mimochodem, v bojových letadlech se aktivní potlačení hluku používá už hodně dlouho. Není to nic až tak světoborného.
Toto je pro mne zprava roku. Shut up and take my money. Kde si to muzu koupit?Vcera jsem absolvoval 400 km v Mustangu Boss 302. Kdybych mohl posledni 2 hodky zvuk 450-konoveho osmivalce vypnout, byl vecer o neco zivejsi.
Bude to fungovat specificky pro daný typ vozidla. Nečekejte, že vám někdo v brzké budoucnosti prodá černou krabičku s reproduktorem, která vyruší zvuk v jakémkoliv autě.
to sice ne, ale jinak tento princip se již roky v akustice používá kdekoli jinde. nejedná se o žádnou novinku, ale o první využití od značky Bose. jinak Sennheiser to používá i v mnoha dalších systémech už dlouhou řadu let.
Asi by chtělo uvést na pravou míru fakt, že BOSE žádný vlastní polovodič nevyvinula, ale dodává do něj svůj speciální software. Polovodič, tedy přesněji uvedený integrovaný obvod vyvinula a vyrábí firma NXP, dříve Philips Semiconductors.
Aha. Takže nejde o polovodič, ale integrovaný obvod. Není od Bose, ale od XNP. A neslouží ke generování zvuku motoru u elektromobilů, ale ke snížení hluku v kabině. Pane Duchoň, nechcete linkovat zdroje ze kterých články vycházejí? Když to neumíte pořádně přeložit, mohou si to alespoň jazyka znalí čtenáři přeložit sami.http://www.autoblog.com/2013/12/22/bose-noise-can... ...
Tak z tohoto nejsem zrovna nadšený. Vzal-li jsem článek za správný konec, tak v autě neuslyším zvuky napovídající o závadě. Ať už nesprávný chod motoru, ložiska v kolech, vrzání interiéru apod. Chci-li tišší vůz, mám možnost: a) si ho koupit - nový či ojetý b) investovat do lepšího odhlučnění
Myslím že bude vždy možnost ten systém vypnout, minimálně vytažením pojistky. Takže po závadách budeš moct pátrat klidně dál
Toto je jedna z mála informací, která stojí za pozornost. Doposud byla úroveň hluku znakem luxusu. Čím nižší vnitřní hluk tím luxusnější auto. Aktivní potlačování monotónního hluku od firmy bose jsou za příplatek od roku 2003 ve vozech audi, ale nechají si za to zaplatit. Je na to od boseho poměrně rozměrná bedna, která to vymyslí. Pokud tuto bednu stlačili do velikosti jednoho integráče s odpovídající cenovkou, tak se úroveň luxusu v A8 přenese i do auta s cenovkou loganu.
Nemyslím že by to bylo tak jednoduché, auta s kultivovanějším motorem a kvalitním mechanickým odhlučněním budou mít před aplikací elektronických fičur vždy mnohem lepší startovní poziciJinak na rozdíl od autora článku si nemyslím že by majitelé elektromobilu toužili po zvuku spalovacího motoru proto aby si zachovali komfort. Komfortem by mělo být naopak ticho přirozeně poskytované eketromotorem a ne nějaké umělé zvuky
Ne každý má k dispozici dvě až tři mega, aby si snížil hlučnost v autě o 4 decibely.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.