Borgward ukázal první kousek nového SUV. Uvidíme ho ve Frankfurtu

Automobilka Borgward ukázala první část svého nového SUV, které uvidíme na autosalonu ve Frankfurtu. Prozatím můžeme vidět jen část zádě s nápisem Borgward, nic víc. S vývojem pomáhá čínská společnost Beiqi Foton Motor.

První novodobý Borgward bude SUV s plug-in hybridním pohonem vlastní výroby. Borgward údajně vyvíjí i vlastní motory, nebude prý nic nakupovat u konkurence. Vedení slibuje vysokou kvalitu a hodnotu a značka prý sebere zákazníky Volkswagenu nebo Mercedesu.

Zajímavosti | SUV | Byznys | Hybridy | Ostatní značky

Borgward ještě ani neprodává auta a už kope do konkurence

Německá automobilka Borgward proslula především po druhé světové válce, kdy se nebála produkovat luxusní a moderní vozy. Vyvíjela například přímé vstřikování paliva. V roce 1961 ale zbankrotovala.

Nyní se značka znovu chystá vzít trh útokem a její plány jsou skoro až neuvěřitelné. Už v roce 2020 chce prodávat ročně 800 000 „dostupných prémiových aut“ a v roce 2025 má odbyt činit dokonce 1,6 milionu vozů ročně.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků