BMW „zaměstná“ elektrický tahač. Za den ujede až 32 kilometrů

15 komentářů

michael rada
24. března • 20:15

Podobne trasy jezdi znacne mnozstvi kamionu v prumyslovych zonach, ridici tomu rikaji kolem komina. elektricke tahace skutecne chybi a je smutne, ze prvni s nim prichazi vyrobce zamerujici se hlavne na osobni vozy, vyrobci tahacu tento pozadavek naprosto ignoruji.Doprava na pasovych dopravnicich neni mozna z duvodu vzdalenosti, nakladu, bezpecnosti a dalsich.

runner42
24. března • 21:17

Chybí, jo? BMW je první, jo? :D :D :D
Linde, Toyota, Nissan, Hyundai, Junghienrich, Yale....
Třeba elektrický tahač Still zvládá 25tun..

BMW
24. března • 23:06

BMW bylo, je a bude vždycky první, říkám ti to furt dokola, ale ty to nechceš pochopit ;-)
Jo a bavíme se o autech, tak sem netahej ty asijské sračky :-D:-D:-D

runner42
25. března • 6:29

Přiznám se, že jsem nevěděl, že Bavorsko leží v Asii a že elektrické tahače mnichovského koncernu Linde jsou asijské sra*ky.
To alespoň vysvětluje asijský design vozů jedné nejmenované automobilky ze stejného města.

BMW
25. března • 8:50

Přiznám se, že jsem nevěděl, že Linde dělá auta :-D Když napíši, bavíme se o autech, chápu, že pro tebe je i tahač autem, stejně jako autobus nebo třeba letadlo, bohužel my ostatní co to máme v hlavě v pořádku, to vidíme jinak ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
runner42
25. března • 11:58

Ne, Linde nedělá auta, dělá elektrické tahače, např P250 pro 25 tun nákladu, na což potřebuje baterie o váze 2 tuny (!). Což je přesně to, co podle autora původního příspěvku chybí.

zlepšovatel
24. března • 12:21

Nebylo by lepší na tak krátkou vzdálenost použít nějaký elektrický pásový dopravník? Na jedné straně by na něj díly pokládali , na druhé sundávali.

FrantisekKoudelka
24. března • 9:25

A kolik tun baterií plných toxických látek takový tahač během pár let spotřebuje? Nemluvě o výrobě těch baterií. Ekologové hýkají, že to nemá výfuk, ale že z toho bude mnohem víc bordelu někde jinde jim nedochází. :-/

Ficus
24. března • 10:04

Koudelka Koudelka, už zase ten zpátečnický tón... Tak zase ta odpověď: A to jako při výrobě klasckého tahače se nic toxického nespotřebuje, vlastně je auto na naftu ekologické, že ? Stejné je to i s s názory na FVE panely a td... A hlavně to napíše na PC u stolu na židli a podlaze vyrobené v Číně, dopravené do Evropy naftou vytěženou v USA.... Samej uvědomělej ekolog je to tu.

BMW
23. března • 21:17

BMW se pořád tlačí dopředu, samá inovace, někdy úspěch, jindy propadák, ale pořád to zkouší, respekt !

runner42
24. března • 7:13

Prý inovace :D :DBMW objevilo ještěrku, a hned je o tom článek :D

Sarcasticus
23. března • 17:52

Elektrická Avie toho tuším zvládla víc? ;-)

honzarov
23. března • 17:49

Vypadá to, jakoby na tahač postavili jeřábnickou kabinu.

Neurotic
23. března • 17:28

Konečně někoho napadlo udělat s elektroautem něco užitečného co zvládne:-)

kolejdoucí
23. března • 17:20

Upřímně řečeno, tohle využití se mi líbí. Právě na krátké cesty je to ideální, opravdu to lokálně životní prostředí zlepší (emise v místě provozu jsou nulové), velmi pravděpodobně to také vydrží déle než studený diesel trápený krátkými cestami.

Doporučujeme

Články odjinud