BMW Z5 už jezdí po Nordschleife. Nebo je to Supra?

Sportovní auta, která vzešla ze společného vývoje BMW a Toyoty, už opustila tajná testovací centra a s důkladným maskováním vyrazila do ulic a na závodní okruhy. Nedávno byla u základny BMW poblíž Nürburgringu natočeno kupé Toyota Supra a nyní se povedlo zachytit na kameru také roadster BMW Z5, prohánějící se po Severní smyčce Nürburgringu.

Zajímavosti | Retro | Video | Sportovní auta | Toyota

Nechcete Toyotu Supra? První majitel, málo najeto, cena rozumná

Vývoj obou aut je stále obestřen rouškou tajemství, zejména proto, že se kolem auta objevuje spousta mnohdy dost protichůdných spekulací. Jisté je víceméně jen to, že v nabídce bude hybridní verze, zkombinované s pohonem všech kol, ale nemělo by jít o jedinou motorizaci, minimálně v případě BMW dojde i na „klasiku“ v podobě kombinace benzinového turbomotoru a pohonu zadních kol.

Tajné | Zajímavosti | Sportovní auta | Hybridy | Toyota

Nová Toyota Supra už se klube na svět, bude to hybrid

Obě značky si zájem o auto užívají a v Mnichově pouze naznačují, že Z5 bude mnohem sportovnější, než jeho předchůdci Z4 a Z3.

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2004
Stav: 189 109 km
Cena: 128 000 Kč
BMW Z4 2.996
Rok výroby: 2007
Stav: 146 402 km
Cena: 299 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2006
Stav: 210 624 km
Cena: 140 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků