Dalsieho papieroveho vyplachu mozgu v podobe daunsajzingu, tentokrat v podani BMW. A zase sa niekto bude buchat do prs ake je to skvele a uzasne. Ale jedno je jasne, 4-valec, nech by bol akykolvek skvely, nikdy neponukne to co R6 a tym je jeho charakter a radost z poriadneho kusu masiny, skratka treba zazit 330i. No a na margo tych, ktori porovnavaju uplne novovyvinuty motor s o generaciu starsim, noooo...tak to snad nie :-)Vidim to tak, ze to skonci tym ze v ponuke bude jeden a ten isty malo fukany, stredne fukany a velmi fukany motor, no a okrem prehnaneho cenoveho rozdielu (a inak nastavenej elektroniky), sa to bude lisit leda tak cislom na zadnom dekli. No proste parada.
ad posledni odstavec: uz jsi se asi delsi dobu nedival do nabidky BMW, protoze presne tohle uz tam davno maji. Doporucuji nahlednout predevsim do jednickove rady, motoru maji min, nez Geely a priplatky za lepsi SW mapu jsou misty usmevne. OK, nekdy to neni jen ta mapa.
nuz, pravdupovediac, ja sa do ich ponuky uz ani nepozeram, je mi z toho celeho fakt nanic :-(
Vsadim se ze s timto motorem bude rychlejsi nez se 3.0 R6 265 koni.Moje TT Roadster 2.0TFSi lehce chipla na 225 k jela stejne jak 130i se 265 konma.Budoucnost je v turbu!
jo za chvíli budou dělat 0.7L 200k protože na papíře je spotřeba 4L..ale že ve skutečnosti všichni budou jezdit za 10L to už nikoho nezajmá. V6 je V6 !! at jdou s turbem někam..:-/
tak právě u BMW si můžeš vybrat jak R6 atmo, s turbem, tak R4 s turbem..
V současné době se nabizí Z4 23i a Z4 30i tento 2 litr T.motor bude mít označení 28i.Kdyby si měl jen vybrat mezi těmito třemi motory tak beru jednoznačně 28i - 2 litr turbo, na denní ježdění je turbo prostě lepší.Ale jednoznačně nejlepší volba u Z4 je 35is se 340 koňma ;-)Vlastnil jsem jak 130i, 135i, 135i se 360k... turbo je prostě lepší pro denní život.
na rozdiel od vecsiny tu diskutujucich (ktori len kecmi trzby bmw neurobia) si ja prave vyberam roadster -asi v tom bude kriza stredneho veku. doteraz som sa najviac priklanal k bmw z4 30i r6n52 (aj napriek tomu co bmw v poslednych rokoch vyvadza) ale po ohlaseni tuto tohto modelu asi radsej (pre dobry pocit) pritlacim tych cca 6k € za mb slk 350.zivot ide dalej deti sa mozu vytesovat z turba v roadsteri a bmw bude mat mozno viac obdivovatelov na facebooku ale moje peniaze neuvidi.
To že je turbo lepšie na každodenný život, je ale iba tvoj názor ;-) Ja a mnoho ďalších by si radšej aj pre každodenný život (ako to nazývaš) vybral motor atmosférický B-]
souhlasim, že turbo je na denní použití lepší!
pokud jses řidič autobusu nebo mašinfíta tak máš pravdu. v autě nemá turbo co dělat B-]
Nevim jak na tom bude po strance spolehlivosti tento motor, ale od dob m43 BMW nevyrobilo kvalitni a spolehlivy benzinovy ctyrvalec , bouzel zavady na benzinech R4 jsou pomerne fatalni a neni jich malo. Tak snad to zlomej a konecne se jim neco povede
Ano, BMW pomalu objevuje to, co Saab objevil před 30ti lety. ;-)
Ty ses ale jelito...motory s turbem ci twinturbem mas v BMW hodne, staci si vybrat, ale BMW stejne jako Ferrari apod dava do vrcholovych motoru jen atmosferu. Turbo zrovna na okruhy neni idelani a BMW docela podporuje sportovni jizdu ;-) tak s tim SAABem bez nekam...
Ale jdi ty kecko. Takhle to dopadá když bavorákem nepolíbený platonický obdivovatel BMW rozdává rozumy B-]
presne tak, hlavne,ze 750i 760i X5M, M5, vsetko v aktualnej verzii top motorizacie ale s turbom. Cize jediny top motor bez turba vlastne zostava pre M3 s 4.0V8
+1 :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.