BMW Z4 CS a Z4 RS od DStyle: rozzuřeni bratři

Předchozí generace BMW Z4 se jen nedávno rozloučila se sériovou výrobou, aby tak uvolnila místo svému nástupci, jehož podoba byla odhalena před týdnem. To ale neznamená, že tento vůz už není v zájmu profesionálních ladičských společností, o čemž svědčí i to, že nejnověji se dostal do zorného pole pánům z německého tuningového studia DStyle.

Společnost představila kompletní sadu optických vylepšení, které oběma verzím (Coupé a Roadster) přidává na agresivitě. Nicméně, u osazení bestiálního bodykitu a 19-ti palcových litých kol veškeré úpravy končí a tak zapomeňte na vyšší výkon nebo tužší podvozek. Kompletní bodykit sestávající celkem z deseti dílů vás přitom vyjde na 8 900 eur (232 000 Kč), ovšem i tak si ale musíte pospíšit, protože vyrobeno bude pouze sto paketů. Zkrátka, ďábelská věc...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek
BMW Z4 DStyle

 

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman | 2 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků