BMW Z4 CS a Z4 RS od DStyle: rozzuřeni bratři

Předchozí generace BMW Z4 se jen nedávno rozloučila se sériovou výrobou, aby tak uvolnila místo svému nástupci, jehož podoba byla odhalena před týdnem. To ale neznamená, že tento vůz už není v zájmu profesionálních ladičských společností, o čemž svědčí i to, že nejnověji se dostal do zorného pole pánům z německého tuningového studia DStyle.

Společnost představila kompletní sadu optických vylepšení, které oběma verzím (Coupé a Roadster) přidává na agresivitě. Nicméně, u osazení bestiálního bodykitu a 19-ti palcových litých kol veškeré úpravy končí a tak zapomeňte na vyšší výkon nebo tužší podvozek. Kompletní bodykit sestávající celkem z deseti dílů vás přitom vyjde na 8 900 eur (232 000 Kč), ovšem i tak si ale musíte pospíšit, protože vyrobeno bude pouze sto paketů. Zkrátka, ďábelská věc...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek
BMW Z4 DStyle

 

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků