BMW X7 M si došlápne na Bentley Bentayga. Tedy pokud dorazí…

I když výroba nového modelu X7 nezačne dříve než v roce 2019, už teď se spekuluje i o nejsilnější variantě M. Představa je to rozhodně hezká!

Automobilka BMW už má dostatek zkušeností s modely X5 M and X6 M. Potenciál novinky X7 je ale na úplně jiné úrovni. Ve verzi M by mohla soupeřit s Bentley Bentayga či Mercedes-AMG GLS 63, a to jsou skutečně silní hráči. Tedy pokud se v Mnichově skutečně rozhodnout brutální rodinný „minibus“ vyrobit. Model jako takový je oficiálně potvrzený, varianta M však zatím nikoliv…

Tajné | SUV | Byznys | BMW

BMW potvrdilo přípravy řady crossoverů a SUV včetně luxusní X7

Podle dostupných informací by měl být model X7 na ještě vyšší úrovni než sedmičková limuzína. Standardem se zřejmě stane sedmimístné provedení, které by mohla doplnit i čtyřmístná verze Executive Lounge s polohovatelnými zadními sedadly. A právě ta má poskytnout nejlepší úroveň komfortu a prostoru napříč všemi modely německé automobilky. Dává to ostatně smysl – čím větší karoserie, tím více možností rozvinout už tak vysokou úroveň řady 7.

Tajné | SUV | Byznys | BMW

BMW potvrdilo přípravy řady crossoverů a SUV včetně luxusní X7

Velké rozměry vozu se pochopitelně podepíšou i na jeho hmotnosti vozu, pod jeho kapotou tedy nelze očekávat nic menšího než šestiválce. Pokud X7 M skutečně dorazí, dostane s největší pravděpodobností vidlicový osmiválec o objemu 4,4 litru, který aktuálně najdeme v modelech X5, X6, 5 Gran Turismo a nové řadě 5. Už tam poskytují více než 400 koní, X7 M by ale mohlo přijít s něčím ještě výkonnějším. Což takhle vidlicový dvanáctiválec s objemem 6,6 litru, který v řadě 7 dává 448 kW (610 koní)? Ten by byl rozhodně adekvátní!

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Takto si nové BMW X7 představuje grafik Theophilus Chin. Podobnost s Mercedesem GLS je nevymluvitelná.
BMW Řada 3 2.497
Rok výroby: 2006
Stav: 140 940 km
Cena: 139 000 Kč
BMW Řada 5 2.497
Rok výroby: 1996
Stav: 208 520 km
Cena: 40 000 Kč
BMW X1 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 173 000 km
Cena: 228 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků