BMW X6M AC Schnitzer: tak jsme se dočkali

S jistým zpožděním za konkurencí se nakonec pochlapili i u Schnitzeru a představili vlastní modifikaci typu X6 M. Co nabízí?

Společnost AC Schnitzer z Cách patří k opravdovým specialistům na vozy BMW, proto bylo jen otázkou času, kdy dokončí vlastní program pro vrcholný typ modelové řady X6. Jejich řešení nabízí stylistické úpravy karoserie i interiéru, ale též decentní modifikace pohonné jednotky, takže celek dále zvyšuje již tak diskutabilní rádoby sportovní nádech výchozího modelu. Ke zlepšení výkonů má kromě odstranění omezovače rychlosti přispět také instalace speciálního výfukového potrubí s upravenými tlumiči a novými, asymetrickými okrasnými koncovkami, jež mají zaručovat také působivější akustický projev. Kdo si však potrpí spíše na styl, tomu přijde vhod kompozitové zdobení motorového prostoru.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Dílů vyrobených z tohoto materiálu však v této sadě najdeme více především na povrchu karoserie. Za zmínku stojí přední spoiler pod nárazníkem, zadní křidélko dodávané v několika verzích, difuzor vestavěný v zadním nárazníku a další detaily, hlavní vstup chladicího vzduchu ve spodní části předního nárazníku obdržel chromovanou mřížku. K dispozici jsou též ventilační otvory na přední kapotě vyrobené opět z kompozitů a zdobené chromovanými detaily. A když už jsme u přední kapoty, za další příplatek lze objednat i speciální nástavec s vestavěným okénkem z plexiskla, skrze které je možno pozorovat motor.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Výkroje blatníků mohou dostat nástavce Falcon, jež navýší standardní šířku vozu 1 980 mm o dalších 40 mm na každé straně. Díky tomu sem lze instalovat škálu specifických litých kol s průměrem od 20 až do 23 palců, jak jsme již od AC Schnitzeru zvyklí, dodávají se v široké řadě verzí od sérií Type IV BiColor přes Type VII ve třech barevných variantách až po kované Type V nebo závodní Type VIII BiColor, přičemž pneumatiky mohou být široké až 335 mm. Také interiér sportovně zaměřeného BMW X6 M byl v dílnách AC Schnitzer dále vylepšen. Najdeme zde například nový přístrojový štít s tachometrem cejchovaným do 360 km/h, dále kompozitní detaily interiéru, sportovní volant AC Schnitzer, hliníkové obklady pedálů a další drobnosti.

Další, zejména technické detaily úpravce nezveřejnil. Zejména maximální rychlost vozu po odstranění omezovače tedy můžeme jenom odhadovat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW X6 M od AC Schnitzer
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků