BMW X6 xDrive40: posílená lokomotiva od Senneru

Německá společnost Senner Tuning AG připravila pro evropské publikum vylepšené a posílené monstrum BMW X6 xDrive40d.

V posledních měsících se u Senneru soustředili především na automobily značky Audi. Za připomenutí stojí zejména elegantní, dvoubarevně lakované Audi A1, dále pak umírněná kreace Audi S5 Sportback nebo o poznání ostřejší Audi RS5 s výkonem zvýšeným na více než 500 koní. Tentokrát se však zaměřili na diskutabilní mastodont z Mnichova. A začněme třeba právě úpravami pohonné jednotky.

Standardní vznětový šestiválec s objemem 3,0 l a přeplňováním dvojicí turbodmychadel dosahuje v továrním naladění výkonu 306 koní (225 kW) a točivého momentu 600 Nm. V Ingelheimu pro něj připravili nový program řídicí jednotky a upravené sání, čímž výkon narostl na 336 koní (247 kW) a točivý moment nyní vrcholí hodnotou 665 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Zvenčí si na novince všimneme mírně upraveného předního nárazníku z nabídky BMW Performance, černých „ledvinek“ v kapotě a vložky v zadním nárazníku naznačující difuzor. Výklopná záď dostala trojici decentních černých spoilerů, jeden se nachází na odtahové hraně víka, zbylé dva pak ve svislé poloze lemují zadní okno (se stejným prvkem jsme se setkali již při testu vozu Chevrolet Cruze Hatchback).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Za zmínku stojí rovněž dvaadvacetipalcové lité ráfky Hamann Anniversary EVO Black Line obouvající pneumatiky Continental Sport Contact 5P o rozměru 295/30 R22 vpředu a 335/30 R22 vzadu. Sportovní tlumiče Bilstein B8 snižují světlou výšku o 25 mm vpředu a 20 mm vzadu.

Klepněte pro větší obrázek

Interiér dostal několik drobných doplňků včetně plochy pro odložení levé nohy z tovární verze X6M. Celkově vzato se v tomto případě pánové od Senneru zrovna nevyznamenali. Na motoru toho mnoho neodvedli a většinu stěžejních ladičských dílů nakoupili u konkurence. Málem bychom zapomněli na cenu. Senner Tuning AG zmíněné modifikace nabízejí v sadě, které si cení v přepočtu na rovných půl milionu korun…

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků