BMW X6 Status Design: další tuning z Ruska

Tuningu drahých aut se začíná dařit i daleko na východě, kde poptávka po nich trvale roste. Ruský Status Design budiž důkazem.

V Rusku již dávno luxusní auto nevyvinuli, přesto však místní oligarchové drahé vozy milují a kupují je jako zběsilí. Dováží se pro ně především ze západní Evropy, kde mají dlouhou tradici i ladičské společnosti zabývající se potřebnou individualizací. Růžky však vystrkují i první domáci firmičky. Teprve před několika dny jsme vám na tomto místě představili Ferrari F430 s paketem SD SU35 od společnosti Status Design, dnes pro vás máme její další práci. Tentokrát vychází z kontroverzního crossoveru X6 od BMW.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Sada modifikací nese označení SD F16 a vyznačuje se především agresivně pojatými stylistickými doplňky vyrobenými vesměs z uhlíkových kompozitů. Jde především o zadní difuzor, kryty zpětných zrcátek, mřížky „ledvinek“, obklady skloupků a decentní spoiler na výklopné zádi. Dále si všimneme denních světel z LED, dvou párů kulatých mlhovek (zároveň nasvětlují zatáčky), „andělských očí“ s barevně zbarvenými diodami, černé střechy nebo mohutných dvaadvacetipalcových ráfků Hartge s chromovaným povrchem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Paket SD F16 od ruského Status Designu však zahrnuje též zvýšení výkonu pohonné jendotky. Pod kaptou vyobrazeného stroje se ukrývá řadový zážehový šestiválec s objemem 3,0 l a přeplňováním turbodmychadlem. Díky instalaci nového výfukového traktu, sportovního vzduchového filtru a přeprogramování řídicí jednotky dává motor nejvyšší výkon 385 koní (283 kW), což je o 81 koní, resp. 60 kW, vyšší hodnota než u standardního odladění.

Ceny úprav nebyly zveřejněny, pokud si ale chcete procvičit azbuku, můžete se po dalších detailech poohlédnout přímo na webu úpravce.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW X6 Status Design
BMW Řada 3 2.497
Rok výroby: 2006
Stav: 140 940 km
Cena: 142 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 147 579 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.497
Rok výroby: 1996
Stav: 208 520 km
Cena: 45 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků