BMW X6 Status Design: další tuning z Ruska

Tuningu drahých aut se začíná dařit i daleko na východě, kde poptávka po nich trvale roste. Ruský Status Design budiž důkazem.

V Rusku již dávno luxusní auto nevyvinuli, přesto však místní oligarchové drahé vozy milují a kupují je jako zběsilí. Dováží se pro ně především ze západní Evropy, kde mají dlouhou tradici i ladičské společnosti zabývající se potřebnou individualizací. Růžky však vystrkují i první domáci firmičky. Teprve před několika dny jsme vám na tomto místě představili Ferrari F430 s paketem SD SU35 od společnosti Status Design, dnes pro vás máme její další práci. Tentokrát vychází z kontroverzního crossoveru X6 od BMW.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Sada modifikací nese označení SD F16 a vyznačuje se především agresivně pojatými stylistickými doplňky vyrobenými vesměs z uhlíkových kompozitů. Jde především o zadní difuzor, kryty zpětných zrcátek, mřížky „ledvinek“, obklady skloupků a decentní spoiler na výklopné zádi. Dále si všimneme denních světel z LED, dvou párů kulatých mlhovek (zároveň nasvětlují zatáčky), „andělských očí“ s barevně zbarvenými diodami, černé střechy nebo mohutných dvaadvacetipalcových ráfků Hartge s chromovaným povrchem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Paket SD F16 od ruského Status Designu však zahrnuje též zvýšení výkonu pohonné jendotky. Pod kaptou vyobrazeného stroje se ukrývá řadový zážehový šestiválec s objemem 3,0 l a přeplňováním turbodmychadlem. Díky instalaci nového výfukového traktu, sportovního vzduchového filtru a přeprogramování řídicí jednotky dává motor nejvyšší výkon 385 koní (283 kW), což je o 81 koní, resp. 60 kW, vyšší hodnota než u standardního odladění.

Ceny úprav nebyly zveřejněny, pokud si ale chcete procvičit azbuku, můžete se po dalších detailech poohlédnout přímo na webu úpravce.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW X6 Status Design
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků