BMW X6 od ArmorTechu se dvěma dveřmi: jde to i hůř

Když „kupé“, tak opravdu kupé. Ruské ladičské společnosti se podařilo zdánlivě nemožné: postavila dvoudveřové provedení BMW X6, jež je dokonce ještě méně praktické než nechvalně proslulý výchozí model.

Ačkoli to jistě nebylo jednoduché, jádrem přestavby se stalo posunutí sloupků B o 250 mm vzad a adekvátní prodloužení předních dveří, naopak zadní okno bylo přemístěno o 200 mm vpřed. U ArmorTechu museli použít nová přední sedadla s jednoduchým posunováním a sklápěním pro usnadnění nastupvání na zadní sedadla. Podle informací úpravce se však rozměry prostoru pro posádku nikterak nezměnily. Toto prapodivné kupé lze na přání vybavit doplňkovými karosářskými díly, ale též výkonnějším motorem a většími brzdami.

Ceny zatím neznáme, ale výše popsaná modifikace by měla být dostupná na většině světových trhů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW X6 ArmorTech: když už, tak už...
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků