BMW X6 M50d: přichází první naftové „emko“

Automobilka BMW vydala v pořadí už druhé video, na kterém se prohání s největší nové BMW X6 M50d. Oproti prvnímu snímku je ten druhý doplněn také o komentáře, které by měly dát odpovědi na otázku, proč BMW přichází s historicky vůbec prvním naftovým automobilem doplněným o písmeno M.

Dokážu si představit, že z toho ortodoxní fanoušci „emkové“ divize asi velkou radost míti nebudou. Nejprve se do vybrané rodiny vloudila obří SUV, aby sem pak zanesla ještě dokonce dieselový motor. A to se spekuluje o tom, že stejný motor dostane také M5 a že by dokonce ve výsledku naftová M5 mohla být rychlejší než ta benzinová.

Testy | BMW | BMW X5

Test: BMW X5 M - brutálně výkonný

BMW se nás prostřednictvím videa snaží přesvědčit o tom, že tohle auto do rodiny M patří. Nové provedení X6 M údajně vypadá jako sportovní stroj, zní jako sportovní stroj, kdekoliv, kam s ním vyrazíte, budete mít pocit, že jste na závodní trati a tak dále. S příchodem naftového „emka“ se jednoduše musíme smířit. Opravdu ale půjde o sportovní stroj? 

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 15 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků