BMW X6 M: supersportovní coupé SUV? (spy photos)

29 komentářů

Ivan
22. prosince • 23:24

Zajímalo by mne o kolik na klikaté venkovské silnici ujede supersportovní X6 M s 500 koni pouze sportovnímu Subaru WRX STi s 300 koňmi?

Milan
23. prosince • 20:18

Sti by mu to asi nastrelo - ale vazne ma smysl se honit na okreskach ?

Pepe
23. prosince • 21:45

Samo ze nema, ale obycejne auto X6 neujede ani omylem ....

Ivan
24. prosince • 12:48

No nejen obyčejné auto nesmí X6 M ujet, ale ani sportovní auto (protože X6 M je supersportovní). Takže Impreza WRX STi, Lancer EVO X, Nissan 350Z či Lexus IS-F by si neměli ani škrtnout.

ts
29. prosince • 8:57

na konkurencnom webe pisu ze x6m ma byt na okruhu tak rychla ako stara m3. co je celkom slusne :)

Pepe
24. prosince • 15:00

Ja ti garantuju, ze kdybychom za volantem WRX nebo EVO sedeli my, tak nas da H.J. Stuck nebo Rohrl uplne v pohode:)...ono je zbytecne se bavit o tom, ktere auto je lepsi a rychlejsi, kdyz vetsina ridicu nikdy nejezdi na limitu...na kudlu nebo na krev jak rika:)

Alex
22. prosince • 20:22

Mame jedine stesti, ze je BMW v riti s penezma a muselo pozastavit vyvoj par modelu, protoze by to netrvalo dlouho a dockali bysme se od nich treba Valniku Cabrio M v dieselu, nebo sedmikolove motorky sportkombi. Kdyz u SsangYongu udelali to kupe SUV, tak jsem si rikal, ze tam designeri musi fasovat travu, aby neco takoveho vymysleli. A hned na to je to same od BMW

cjoctavian
22. prosince • 19:30

Hnus mastodontny. Este nech Audi urobi RS Q7 a mozem ist pokojne vybrat peniaze z uctu a ist objednavat B-]:-D

Bořek Hudák (bhudak)
22. prosince • 20:33

Myslim, že to zastupuje Q7 V12 TDi :)

Kaza
22. prosince • 10:29

Uříznout tomu střechu a bude z toho MX - 6

kryton
22. prosince • 11:01

:-D

RedBaron
22. prosince • 8:29

Nechápu že už deset let nedělají M7, zájem by byl a když to teď dělaj eMkový provedení i u těchhle dodávek tak mi to přijde jako pěkná blbost.

Martin
22. prosince • 17:05

Jenže BMW 7 už není auto pro řidiče, ale spíš pro cestujícího vzadu, takže dělat nějakou sportovnější verzi asi opravdu nemá smysl. Nějací nadšenci to řídí i sami, ale ti si to většinou nekupují jako nové.

no name
22. prosince • 17:40

99% majitelu 7er, A8 a S-klasse si to řídí sami a to i v L verzích. Toto není třída vozů, kde je nepatřičné řídit si sám.

Andre
22. prosince • 9:38

760i 12v 327 kW / 445 koní při 6000 otáčkách Zrychlení z 0 na 100 km/h: 5.5 s - tak k cemu M7 ??

Jan
22. prosince • 9:51

Co vím, tak BMW už v nabídce V12 nemá.

ToLa
22. prosince • 7:24

Já když tuhle zrůdu někde potkám, vždy si vzpomenu na příspěvek z diskuse k když byla představena:
Být na wikipedii výraz: "Auto uplně k hovn..." tak se musí zobrazit obrázek X6ky:-D

Jig
22. prosince • 9:33

Každej není stánkař aby zaplnil prostor až po okraj. Nepřijde mi o nic větší zrůda než třeba X5 / Q7 / Tuareg... naopak z těchto je nejlíbivější
(a to nejsem zastánecem BMW, natož SUV)

Carlsson
22. prosince • 0:30

Určitě to pojede jak M3 :-D

anton
22. prosince • 9:39

fakt zajimavy ono uz obycejna X6 je na tom hodne dobre a autor pise ze M sa dava na auto,o kterym ze je sportovni nemuze byt rec,ale v zapeti to srovnava treba s Porsche nebo Medvedem ML a ty hraji totiz uplne na stejnou notu

Pepe
22. prosince • 10:51

Autor totiz prt vi, jak X6 jede, mel jsem moznost si vyzkouset asi 150km a musim rict, ze to auto si vytvorilo ligu samo pro sebe ... neni citit zadna tezkopadnost jako u Q7 nebo Tuaregu a v testech s prehledem porazi i zabu od Porsche v GTS verzi. Je to opravdu spickoveho auto ... jak jsem byl proti vyrokum sportovni SUV, tak tady tohle je skutecne SAV jak tvrdi BMW ... byl jsem vykuleny jak to jede i ve verzi s dieslem 35d

Petr
22. prosince • 13:59

Ono to chce názory lidí, kteří X6 viděli jen z jedoucího vlaku s přehledem ignorovat.
Sám teď druhým rokem jezdím X5 poslední generace (3.0D). Musím říct, že i když mne design X6 neoslovuje a od začátku se mi vůči X5 spíše nelíbila, po svezení a otestování jízdních vlastností X6 musím uznat, že je vůči mé X5 zase o krok dál. Chce si to zkusit na vlastní kůži - nejlépe přesednout z vozu do vozu a soudný člověk má hned jasno.

Kdybych kupoval dnes, bylo by to určitě velké dilema - na jednu stranu větší praktičnost, prostor na zadních sedadlech i v kufru a pro někoho důležitá i jistá usedlost na straně X5 vs lepší jízdní vlastnosti, zdokonalený Xdrive a sportovní šmrnc na straně X6 ..
Asi bych sáhnul opět po X5 (nyní ovšem zcela jsitě v 3.0SD) kvůli její velké univerzálnosti, ale X6 je super - o tom žádná.

no name
22. prosince • 17:44

Otázkou pouze je, zda vlastnění daného vozu dělá z daného člověka odborníka, jehož názor je třeba brát vážně. To, že něco vlastní o váženosti jeho slov nic neříká. Půjdu-li do extrému, pak třeba informace od mé ženy, která určité auto vlastní jsou k ničemu. A to i přesto, že s ním denně jezdí a to již dlouho.To samé se dá říci o vás. Prostě obecně názory lidí, bez toho, aniž by se o nich vědělo, jak jezdí, jaký mají talent, jak auta cítí apod. jsou v podstatě k ničemu. Jsme národ špičkových řidičů, dokonalých milenců a trenérů jakéhokoli sportu a je zcela běžné, že lidé se hodnotí trochu více v růžových brýlích, než jaká je realita.Já vás neznám, proto nebudu váš názor hodnotit, třeba je opravdu relevantní, třeba jsou to jenom prázdná slova neschopného řidiče. Věřím, že můj názor snesete a nevyvolá to nějakou hádku. Prostě každý má právo se vyjadřovat k čemukoli. Pokud někdo X5/X6 pokládá za super auto, tak má stejnou pravdu, jako když to někdo pokládá za auto o ničem.Žádné objektivní měřítka na to nejsou, takže je to opět jenom o subjektivních preferencích jednotlivců.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
23. prosince • 14:12

Ale no tak - to už je přece trochu demagogie. S tímto přístupem vlastně nemusíte číst ani žádné recenze automobilů - ať již v papírové, či internetové podobě - míra objektivity je vždy velice relativní a každý samozřejmě automobil hodnotí v rámci svých zkušeností, dojmů a názorů.
Hovořil jsem o srovnání jízdních vlastností X5 vs X6 v totožných jízdních situacích a na stejných místech (BMW pro majitele často pořádá odpoledne, kde je možná vozidla vyzkoušet v různých situacích - naposled například xDrive Tour 2008)
Takže - vlastnictví daného vozu ze mne ani nikoho jiného zcela jistě nedělá odborníka (jak jste zmínil na počátku Vaší reakce), nicméně alespoň pro mne osobně je názor majitele vozu přece je relevatní o moc více, než výkřiky pubertáních dětí s plakátem na postelí, či tlachání obecných teoretiků, kteří se fundovaně vyjadřují ke všemu co se jim namane (od technických detailů, jízdních vlastností až po úroveň odbornosti ostatních přispěvovatelů) - přičemž jim mnohdy problematika nestojí ani za to, aby zalistovali prospektem, nastudovali podrobné informace - případně se alespon na okamžik s vozem projeli.
Do které kategorie patříte Vy ?

no name
23. prosince • 17:29

Nevím kam patřím. Nevyjdřuji se k těm vozům, protože je neznám. Mohu mít subjektivní názor, ale ten je do jisté míry k ničemu. Pokud dám na názory kvalitních řidičů, u kterých vím, že nemluví do větru, pak s Vašim názorem souhlasím.Nešlo mi o to, že bych s Vámi nesouhlasil. Spíše mi vadí to, když někdo na základě vlastnictví vozu staví, že on je objektivní ve srovnání. Někdo s vozem ujede 50 km a dokáže popsat chování daleko lépe, než někdo, kdo s ním jezdí třeba pět let.V neposlední řadě nemám rád hlavně lidi, kteří mají vyhraněný názor na cokoli, aniž si to vyzkoušeli a čerpali jen od externích zdrojů.Jinak s těmi výkřiky musím souhlasit, je toho plný internet.

Pepe
23. prosince • 21:43

Ano pokud nekdo vlastni vuz, tak jiste nema uplne objektivni nazory, ale zase na druhou stranu, ja jsem vlastnil A6 quattro a po vyzkouseni BMW Xdrive jsem domu odjizdel docela nasrane a pak dva dny studoval za kolik ze pujde z domu:). Pokud ma clovek rozum, tak uzna, ze je neco lepsi ... lepsi nez to, co sam vlastni. Osobne verim spise renomovanym zahranicnim testu jako fifth gear nebo top gear, byt jsou opravdu komercni, tak jsou kvalitativne nesrovnatelne. Autorevue ovsem povazuji spolu s autowebem za pomerne kvalitni...P.S.- Kdyz testovali X6 ve fifht gearu, tak byli naprosto v soku jak je to skarede auto (nechapu...osobne se mi velmi libi) ale vysledkem je, ze autor srovnal v pocitu z rizeni s evem tusim. Samozrejme je to nadsazka, ale neni sporu o tom, ze tohle auto vyhovi i cloveku, ktery si rad zaridi.

matuS
29. prosince • 20:59

"Ano pokud nekdo vlastni vuz, tak jiste nema uplne objektivni nazory"to je pravda, ale vobec by som to nespajal s tym, ze niekto dany voz vlastni alebo nie.Kazdy z nas ma rad nieco ine a na tomto zaklade si kazdy aj vyberie auto. Niekto ma rad tichu, pokojnu jazdu s autom, ktore ma mrtve riadenie a niekto zasa ma rad ked sa mu volant neustale trha z ruky, lebo citi kazdu jamku.Takze nikto nikdy nebude objektivny, kazdy ma nejake ocakavanie. Uz som chcel napisat, ze jedine merania su objektivne, ale ani to nie je pravda :)

Bořek Hudák (bhudak)
22. prosince • 20:31

Ač nemusim tyhle mastodonty, tak si myslim, že to zbytečně hrotíš. Jestli sem to pročetl správně, tak jde jen o to, že tvrdí, že X6 je na tom jízdníma vlastnostma lip jak Cayene, Q7, X5 atd... Ač s tim nemam zkušenosti, tak podle mýho rozumu nemam důvod tomu nevěřit. Samozřejmě je pak něco, kdyby tu někdo tvrdil, že je X6 sportovnější jak třeba nějakej sedan atd... to tu ale snad nikdo netvrdí...

no name
23. prosince • 7:53

Narážel jsem spíše na ty věty typu "já to vlastním, tak o tom něco vím a ty ne, tak mlč". Samotná auta jsem nijak nehodnotil. Je to kategorie, která jde svým pojetím zcela mimo a upřednostňuji něco jiného.

Doporučujeme

Články odjinud