BMW X6 ActiveHybrid: konečná!

Na serveru Bimmerfile.com se objevila zpráva (zatím samozřejmě neoficiální) o tom, že BMW ukončí výrobu hybridní X6. Nebudeme si nic nalhávat, pokud se to opravdu potvrdí, nikdo zřejmě kvůli tomuto automobilu truchlit nebude. BMW X6 ActiveHybrid je sice zatraceně rychlý vůz, jenže je také zatraceně těžký a na rozdíl od Porsche Cayenne Hybrid má opravdu enormní spotřebu.

TIP: BMW X5 M - brutálně výkonný

Smysl tohoto modelu jsem hledal poměrně dlouho. Není ekologický a na rychlou jízdu je lepší klasická nehybridní varianta s přeplňovaným osmiválcem. V tomto případě zřejmě jde o jakousi výkladní skříň automobilky. Jenže vlna kritiky ze strany zákazníků a vysoké provozní náklady nakonec nejspíš stály za stažením automobilu z prodeje. Zájemci o nižší spotřebu sáhnou po dieselu, zájemci o rychlé svezení po „obyčejném“ zážehovém motoru. Nesmyslnost této verze pak dokládá fakt, že v reálném provozu si řekne téměř o shodný příděl paliva jako X6 xDrive50i.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků