BMW X5M a X6M: duo plné kontroverze je tu

55 komentářů

Mitch
6. dubna • 18:38

Doufam ze v budoucnu vsechny verze M budou mit preplnovani, stejne jako donedavna to delalo AMG, ted se naopak AMG vydalo cestou BMW, ale BMW je zase u preplnovani, jako mela 32AMG, 55AMG. BMW jde dopredu.
Video M3 V8 kompressor 80-340kmhhttp://www.youtube.com/watch?v=A8CPpFN1fkw

Radek Ondrášík
6. dubna • 21:47

Mitchi ty jsi hllupy jak daleko vidis... ty tvoje pohadky o tech rychlostech uz vazne prekracuji meze i bezne lidske blbosti.

Mitch
7. dubna • 13:13

Ja jsem nejchytrejsi...

Radek Ondrášík
7. dubna • 13:14

To my vime ;)

Eksen
6. dubna • 17:09

Někdo tu psal, že Xko bude rychlejší... Já osobně bych tomu moc nevěřil, ostatně stačí se podívat na časy cayennu (našel jsem teda jen GTS) a je jasný kdo má navrh ;-)

remus
6. dubna • 17:34

"Some will consider the announcement of the M versions of the BMW X5 and X6 arriving this fall to be heresy, a crime against the enthusiast faithful not seen since the debut of the Porsche Cayenne. Well suck it up fanboy, because the X6 M will lap the Nürburgring faster than the E46 M3".... z Car and Driver http://www.caranddriver.com/news/auto_shows/2009_new_york_auto_show_nyias_auto_shows/production_debuts/2010_bmw_x6_m_x5_m_auto_shows/(page)/1

Posraldescu
6. dubna • 16:56

Jsem jediný kdo považuje X6 za naprosto zbytečné auto?

Petr Švancar (Švany)
6. dubna • 15:13

Jako student mohu tak maximalne resit problem s tim ktera z nich si dam na plochu monitoru ... auta moc krasna a ten zvuk musi bejt lahoda.
*THUMBS UP*

Soap
6. dubna • 15:08

Řekněte mi prosím jedinou výhodu oproti M5 / M5 Touring a uznám, že toto auto má smysl. Jinak budu muset se smutkem přiznat, že obyvatelstvo naší matičky země hloupne, protože tyhle auta tu jsou proto, že si je lidi kupují.

Andre
6. dubna • 15:56

Proc X6M a X5M ? protoze muzska jesitnost ! kazdemu z nas by uplne stacil jakykoliv 2 liter 130 koni na jezdeni z bodu A do bodu B a i pres to si kupujeme 200 az 600 konove ( ty kteri nevedi co z penezma i 1000 konove) auta. A proc ? pro ten slastny pocit kdyz nekomu ukazeme vyfuk ! A to stejne plati i u X5-6M
Ano bohate staci i X5-6 3.0D nebo SD ale proc kdyz mam 100k euro a spotreba mne netrapi proc si neporidit M a na krizovatce kdyz padne zelena to zeslapnout tak ze ty vedle ofoukne a ty za mnou nahodi asfalt ....
Mozna sem divnej ale libi se mi X5-6 a taky miluju kdyz zeslapnu plyn a zaborim se do sedadla takze mit tech 100k euro uz jsu v renocaru a delam objednavku..

Soap
6. dubna • 17:44

Tak si kupte ryzího sporťáka. Pokyd potřebujete prostor, tak něco typu CLS, M5, RS6, ale proč tohle, nedává to smysl :P

Radek Ondrášík
6. dubna • 20:19

A v čem ty pseudosporťáky typu M5, CLS a obzvláště RS6 jsou jiné, než ty X5 a X6? Taky to jsou velké, těžké krávy. Pravdka kapku menší a lehčí.

Soap
8. dubna • 22:09

Pro vás kapka, pro většinu lidí spíše studna ;-)

remus
6. dubna • 16:03

pravdu máte

remus
6. dubna • 15:50

no můžeš s tím jet do hor přeci jen AWD je AWD... větší přehled o vozovce a více prostoru pro zavazadla...a jen tak mimochodem kdo má X5M už má jistě i obyč M5 ;) zpoza volantu olítanýho punta není zrovna objektivní komentovat něčí inteligenci...

Soap
6. dubna • 17:47

Více prostoru pro zavazadla... Kufr, zvláště X6 je velice malý a prostor pro nohy na zadních sedadlech se taky nejeví tak pěkně jako auto ze vnějšku.

Huf
10. dubna • 21:08

Ty jsi mýdlo fakt ubožák. 570l u X6 oproti 620l u X5 je fakt bída...
Koupil jsem X6 manželce a ani při velkých nákupech ho nezaplní. Spíš si užívá toho pocitu vyjímečnosti, když na tu bílou parádu na 20" hledí právě lidi jako Ty z těch starých Fiatů, Opelů, Hyundayů nebo Pažoutů a přemýšlí, jak moc je život na téhle planetě nefér :-))
Když sedíš v X6, kocháš se kůží potaženou palubkou, posloucháš nejlepší dodávané HiFi nebo ještě líp dáš okna dolů a posloucháš zvuk z výfuků, když se při plném plynu otevřou klapky... Mňam! B-]
Sám si to auto občas beru, protože se v něm super jezdí. DPC nemá chybu, pokaždé, když si ji vezmu a je sníh, jezdím s tou 2,2tuny těžkou potvorou bokem, na suchu je auto neutrální jak žádné jiné SUV. A ten pocit bezpečí...
X6 se prodává jak prase nehledě na cenu válcuje v prodejích šity jako je Hyundai stejně jako prémiové MB, Audi nebo Range.
Proč asi?

Zdenda
11. dubna • 8:08

Ze by nejakej mindrak? Myslis, ze nekoho z tech okolo tebe zajima, cim jezdis? Zas tak bych si nefandil;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Huf
11. dubna • 8:17

Podle xichtů lidí (chodců i v autech) je to na 100% jedno z aut budících nejvíc pozornost.

remus
6. dubna • 18:46

kufr je dostatečný u X6... a máte na výběr X5 takže tohle odpadá... jinak co se prostoru pro nohy týče, tak já svojí výškou problém nemám... pouze nad hlavou mám tak 1-2 cm, ale člověk má možnost se posunout zadkem dopředu...pro průměrného čecha 185cm je to akorát

Radek Ondrášík
6. dubna • 15:20

Náhon na všechna kola

Paegas
6. dubna • 20:07

Náhon na všechny kola můžeš mít s 5 a s M paketem..

Zelí
6. dubna • 15:37

Odkdy je nezábavný náhon na všechna čtyři kola pro pana Ondrašíka nějakou výhodou proti maximální zábavě s 550 koňmi na nezatížené zadní nápravě u M5. Předpokládám, že jde u něj o nějakou náhlou, krátkodobou chorobu.

Radek Ondrášík
6. dubna • 15:57

Odpovídal jsem na to, jakou výhodu nabízí toto auto a to je náhon na všechna kola. Neodpvídal jsem jakou výhodu v zábavnosti mají tato vozidla. Takže než přiště přijdete s diagnózou, zkuste více číst.A jenom dodám, že jsem nikdy nebyl zastánce názoru, že jen zadní náhon je zábavný, to si mne pletete s p.Jandou. Naopak v zadním náhonu zase tolik zábavnosti samo o sobě nevidím. Já jsem rozený milovní FWD ;)

Soap
6. dubna • 15:46

Chcete náhon na všechny kola? Tak raděj RS6 /RS6 Avant. Nebo 535 Xd.

Mitch
6. dubna • 10:52

Konečně pořádná konkurence proti Porsche a MB.
Když už X5/6 tak s výkonem a ne žádnou 3.0d pro socky.

ksyrium
6. dubna • 14:49

X5/6 s 3.0d je pre socky? Wow...fakt super nazor. Strasne sa mi paci ked ludia na int.forach maju podobne nazory. Podla mna uz len fakt ze si clovek moze dovolit kupit BMW (obzvlast v terajsej ekoncomickej situaci) nieco o jeho finacnej situacii vypoveda (ze asi socka naozaj nie je) takze takyto nazor vyznieva naozaj komicky... ak to nebolo myslene ironicky...

Shakal
6. dubna • 10:21

moc pjekné, to se těm chlapcům v Munchenu podařilo

pete
6. dubna • 9:49

Myslim, ze BMW nejde tou spravnou cestou. Durazem na SUV zcela meni svou image a trochu nici sportovni historii. V USA uz tomu tak je, kdyz se rekne BMW tak je to automaticky velke SUV a zadny sportak. Skoda.W v nazvu BMW nabira teda uplne jineho smyslu :) Nyni to bude spis Bayerische Maxi Wagen.

Soap
6. dubna • 15:04

Tyhlety pasqily se vyrábí protože je lidi kupují. Ale nechápu proč je lidi kupují.
Je to stejné jako s namachřenýma metroušama, holky po nich jedou, tak je jich čím dál víc. Taky nechápu proč. Zdravý rozum je prostě čím dál vzácnější ;-)

Milan
6. dubna • 10:05

S tim bych ale nesouhlasil - BMW má i nadále opravdu širokou nabídku vozů - a rozhodně se nedá říci, že nejsou inovace ..
Je tu nová Z4, pracuje se na nové 5, 3 Cabrio se neprodává tak dlouho, bude i nová X3, X1 a také nová BMW 1.

Jen prostě do dříve prodávaných skupin přibyla další kategorie "X", o níž čas jasně ukázal, že o ní je mezi zákazníky velký zájem. Ať chceme nebo ne, udržet se úspěšně v automobilovém průmyslu neznamená dělat auto jen pro fandy a nadšence - jejichž kupní síla je často mizivá a nadšení ke značce reprezuntuje maximálně plakát nad postelí a diskuze na int. fórech. A stran "užitné hodnoty" M verzí .. zejména řady X5/X6. Bylo toho napsáno již opravdu mnoho a je zbytečné se opakovat. Jen zdůrazněme, že jde především o prestiž - nikdo myslím nepředpokládá horentní prodeje - ale je třeba marketingově odpovědět na AGM verzi ML, nejsilnější verze Porche Cayenne, Q7 W12, Touareg R50 atd ...
Je to podobné jako s M modelem BMW 3 Cabrio - taky není stvořeno na hrot prodejů a zákazníkovi udělá "podobnou" službu verze 335i .. ale prostě je v nabídce - a je to tak dobře.

pete
7. dubna • 12:44

Nooo ja se nebavim o soucasnem trhu, tam je poptavka jasna, ale co takhle image znacky v horizontu 50 let? Dnes to vypada, ze BMW jde s image hodne dolu... Desitky let vyrabely proste skvela auta, bez nachylnosti ke kratkodobym trendum (hatchbacky, predokolky, MPV, SUV. mikroauta...), coz jim vyneslo povesti jako etalonu jizdnich vlastnosti. Nyni uz vyrabeji SUV, hatchbacky, X6, kvalita sla dolu vyrazne (zvlast interiery)... Vypada to, jakoby vedeni BMW nezajimal dlouhodoby profit, ale jen kratkodoby zisk a vysoke obraty. Je to cesta do pekel.

RedBaron
8. dubna • 10:55

A ono to souvisí i s poklesem "prémiovosti" když se ročně vyrobí tolik BMW a cenou i kvalitou se stále přibližují k masové produkci.

Martin
6. dubna • 12:12

+1auta se dělají pro ty co je kupujíne pro teenagery na diskuzních fórech co napíšou: tohle bych si nikdy nekoupil a pak za školy odjedou v olítaným renckovi nebo fousu

Radek Ondrášík
6. dubna • 12:28

Samo, ale názor může mít kdo chce a jaký chce ;)

remus
6. dubna • 14:44

tak tak, to je demokracie... 10 debilů přehlasuje jednoho inteligentního;) tak už to bývá...ale kdo ví ten ví a tyhle řečičky ho nemůžou nijak zvyklat...mimochodem tihle "mastodonti" jsou rychlejší na okruhu než M3 E46 a kdo ví jak na tom budou v porovnání se současnýma M...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
6. dubna • 15:19

Beoing 747 Jumbo Jet je asi 3x rychlejší, než akrobatické letadla Zlín. Přesto to Jumbo není ani na oko sportovním letadlem a ten Zlín, byť poletí 3x pomaleji dodá pilotovi asi 100000x více zábavy a možností a schopností, než ten mastodontní 747 Jumbo Jet.A nyní:Za Zlín si dosaďte E46 M3
Za 747 si dosaďte X5 a X6Ano, jsou to velmi rychlé vozy o tom žádná.

remus
6. dubna • 15:45

Vy jste letěl s letadly Zlín či snad s Jumbo Jetem, že víte co přínáší víc zábavy neřku-li vy už jste měl možnost jet s X6/X5 M?... mám pocit, že ani jedno... a jen tak mimochodem je spousta pilotů co si myslí pravý opak ;)

Radek Ondrášík
6. dubna • 15:50

Tak s novinkami X6 a X5 v M verzi jsem nejel, ale nepředpokládám, že bude dramatický rozdíl vůči vrcholným modelům Mercedesu a Porsche Cayenne. A pokud někoho baví neustále se prát s dvěmi tunami hmotnosti posazenými vysoko nad zem, pak proč ne. Respekuji to.Ono jsou i lidé, kteří jsou doslova zbláznění do tlusné umaštěné zarostlé ženy, která se týden nemyla. Taky v ni vidí dokonalou lidskou krásu. Proč ne.Já nikomu nebudu nutit vidět auta mým pohledem. Uměl bych si představit mít jak mastodonta typu X5M tak i E46 M3. Ovšem každé z těchto aut bych měl pro jiný účel ;)

Petr
7. dubna • 20:55

No vidite, nejel jste, ale chytry jste jak radio Jerevan:).... az se svezete v X6 s 4.4l, tak zjistite, ze jede lepe a je mnohem zabavnejsi...ano rikam zabavnejsi ... nez Turbo nebo AMG. M3 e46 je ovsem auto v pravde zabavnejsi a svym stylem zcela odlisne, taky proto ji stale mam:).

remus
6. dubna • 15:59

No jsou lidé co ten rozdíl poznají... existují auta, která mají svou charakteristiku a myslím, že X6/X5 M bude mít charakterově blíže ke Caynne než MBčku, které ačkoliv je upraveno AMG pořád tam jsou ty geny pohodlí... řídil jsem Cayenne Turbo S a byla to obrovská zábava... a nemyslím že bych se s ním musel prát... každopádně určitě máte pravdu s tím že proti gustu... těším se až si budu moci vyzkoušet i X6 M někde v klidku...neřeším smysluplnost, protože to bychom potom měli všichni jezdit v unifikovanejch krabičkách...

Radek Ondrášík
6. dubna • 16:20

Pak vás obdivuji, že necítíte tu masu. Ono to stačí rozjet a zadupnout brzdu, udělat rychlé manévry v zatáčkách apod. a tam se to okamžitě projeví. Ano, do značné míry je to různými systémy potlačeno, ale pouze potlačeno, ne zrušeno. Prostě fyzika je neúprosná.

pete
6. dubna • 9:50

Oprava: MW v nazvu BMW...

Pavel
6. dubna • 8:05

Dalsi hezke auto pro manzelky bohatych manzelu :--) Nevim, ale 500 koni si dokazu predstavit spis v nejakym sportaku, nez v tomhle mastodontu. Je to hezky, je to luxusni, ale vpodstate je to na h...

palo
6. dubna • 8:34

Ano,ale ono podobnej vykon ma i MB ML 63AMG a tam to neni nahovno????

Pavel
6. dubna • 12:34

U ML je to stejny pripad, tahle auta jsou jen moderni vlnou pro lidi, co nevi co s penezi. No ale aspon ze je to benzin. Protoze takove Audi A8 s dvanactivalcovym dieselem to si muze koupit leda uplny blbec. Bud mam prachy na poradny motor a pak si koupim velkoobjemovy benzin, nebo prachy nemam a kopim si normalni motor. Ale kopit si auto za nekolik mega s dieselem, to je vazne chutovka :--)

Parky
6. dubna • 13:57

tak totok, je jedne kvalitny nazor pdo ktory sa podisujem a suhlasim na 100 %. bohuzial vacsina ludi sa do aut rozumie asi tak jak dochodcovia do politiky a potom to aj tak vyzera..X5M aj X6M su podla mna super auta, hlavne kvoli motoru, ale cayenne turbo je cayenne turboB-]

bmw m power
27. června • 21:34

Cayenne je možná turbo ale s Porsche to nemá nic společnýho,je to jen předělanej Touareg

Martin
7. dubna • 8:27

len parametricky na tom ten cayenne turbo lepsie neni a podvozkovo takisto nie, kedze M maju v serii modifikovany adaptive drive navyse s DPC, cize uvidime ake budu vysledne casy, ale toto na ringu za sucasnou M3 o moc vela nezaostavalo. Mal som moznost dlhsie jazdit na X5 s AD a 19" a to auto sedelo jak pribite, to co sa s tym dalo urobit si vacsina ludi netrufa ani vyskusat. Cayenne som nemal moznost vyskusat ale podla testov uz pri uvedeny X5 II neboli ziadne zasadne rozdiely, tak myslim ze ///M s tym bude hrat viac nez vyrovnanu hru.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
7. dubna • 20:50

No X6 v kazdem testu Turbo pokorila a to tak, ze podstatne ...takze si myslim, ze X6 M bude sirokodaleko nejlepsi mastodont. Neodsuzoval bych ta auta ... nechapu, proc to pisalkum tak vadi ... Porsche jako vyhradni producent kupecek snad nevydal sveho mastodonta? Vydal a pomohlo mu to na nohy, aby mohlo dal tvorit skvosty jako je Cayman S nebo 911 GT2.

Martin
7. dubna • 8:29

daky som este prispaty, sorry za gramatiku ale o to tu predsa nejde ;-)

Radek Ondrášík
6. dubna • 13:46

Jenže někomu těch 550 koní z V12 TDI stačí a jelikož je ta verze dražší, než benzínová, pak zřejmě dostatek peněz má. Může se mu také líbit charakter toho motoru apod. Takže základ je nehodnotit jiné jenom svým omezeným pohledem.

drd
6. dubna • 21:23

jo ten dizl tahne vocpod

mvb
6. dubna • 8:56

je to prast jak uhod... vzdyt se take pri uvadeni setkalo s podobnymi ohlasy :-))

Filip
6. dubna • 5:58

Ta modra X5 překvapivě sluší

Doporučujeme

Články odjinud