BMW X5 M v podání G-Power: Když vám 575 koní nestačí

Sériová BMW X5 M patří k tomu vůbec nejrychlejšímu, co si u podobně velkých SUV můžete koupit. Pro některé zákazníky by to ale pořád mohlo být málo, a tak se společnost G-Power vytasila s novou úpravou, která zvedne výkon motoru na rovných sedm stovek koní.

Testy | SUV | Sportovní auta | Fascinace | BMW | BMW X5

Test BMW X5 M: Ještě větší monstrum

Základem lepšího výkonu je zde jiný software řídicí jednotky, ale došlo také na nové svody vyrobené z nerezové oceli a nový katalyzátor. Kromě vyššího výkonu má výsledek samozřejmě také vyšší točivý moment. Sériové maximum 700 Nm dostalo navíc dalších 250 Nm.

Testy | Technika | Sportovní auta | BMW | Land Rover | BMW X5

Range Rover Sport SVR vs. BMW X5 M: Kdo je rychlejší?

Co se vizuální stránky týká, G-Power vám nabídne třeba kola o velikosti 23 palců obutá do pneumatik s šířkou 315 mm. Vybírat můžete ze tří barevných provedení. K dispozici jsou verze Jet Black, Gun Metal Grey a Stardust Silver.

A kdyby vám to ještě pořád nestačilo, můžete se poohlédnout po svém expresním SUV někde jinde. Třeba takový Brabus dorazil do Frankfurtu s Mercedesem GLE Coupé vyladěným na 625 kW (850 koní). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 137 281 km
Cena: 140 000 Kč
BMW Řada 5 2.996
Rok výroby: 2008
Stav: 199 684 km
Cena: 235 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2004
Stav: 189 109 km
Cena: 128 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků