BMW X5 M dostalo 700 koní a 900 Nm. Maximálně jede 315 km/h

BMW X5 M prošlo péčí společnosti Manhart. Ta původně slibovala, že pod kapotu mnichovského SUV nastěhuje 551 kW (750 k) a 1000 Nm, ale výsledek je nakonec o trochu nižší. Komu standardních 423 kW (575 k) nestačí, ten si může nechat výkon zvýšit na rovných 515 kW (700 k).

Testy | SUV | Sportovní auta | Fascinace | BMW | BMW X5

Test BMW X5 M: Ještě větší monstrum

Manhart MHX5 700, jak je tohle upravené BMW označováno, samozřejmě stále používá přeplňovaný osmiválec o objemu 4,4 litru, Manhart ale přidá jiný software řídicí jednotky, nové svody a sportovnější nerezový výfuk. Maximální rychlost tohoto monstra dosahuje na 315 km/h, takže si na vás nepřijde ani Bentley Bentayga.

SUV | Luxusní auta | Premiéry | Bentley

Bentley Bentayga First Edition: Specialita pro prvních 608 zákazníků

Kromě úprav motoru došlo také na podvozek. Ten je nižší o 35 mm. Co se disků týká, Manhart nasadil kola o velikosti 23 palců s pneumatikami 315/25 ZR23. Exkluzivitu pak podtrhne ještě matně šedý lak karoserie.

Komu by 700 koní přišlo zbytečně moc, ten může sáhnout po decentnější úpravě naladěné na „pouhých“ 471 kW (640 k). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků