BMW X5 M: další exot (kdysi) sportovní divize (spy photos)

27 komentářů

DRILL
4. února • 20:34

to by mě zajímalo.....

Vito
4. února • 21:27

M packet jsou pouze narazniky a daloby se rict kompletni vzhled vozu "M". Vuz "M" je vlastne jine auto. Vec zdanlive stejna, lec uplne jina.....

DRILL
5. února • 7:46

prej tam jsou i M packetu i upravy motoru, převodovky a pod. ..... tak nevim .....

Radek Ondrášík
5. února • 8:58

Nejsou. M-paket je styling vozu + případně nasazení čísti funkčních věcí (část odpružení, kola..)

Vito
6. února • 19:10

Rikas to vicemene dobre. M packet ma temer stejnej vzhled jako M, a ma pritvrzeny perovani, stejny kola, jen treba v mensich rozmerech a to je asi tak vse. Ostry M-ko je pak o uplne necem jinym. Jinej motor, komplet prepracovanej podvozek, perovani...no proste vse. Je to podobny jako rozdil mezi Audi S-line a Audi RS. A6 pak A6 S-line, vynechas S6 a pak RS6. u BMW: X5 pak X5 M packet a X5 M

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
14. března • 18:45

To auto bude mít takový vlastnosti, že se budeme hodně divit, co umí 2tuny v zatáčkách!!! B-]

Drill
6. února • 11:37

Aby se v tom prase vyznalo ....

Darien
4. února • 11:15

ako nechapem co sa stale redaktorom nepaci natom ze bude X5M...som do BMW zazraty asi od 7 rokoch a ako zozaciatku som nechapal aky by malo toto auto vyznam no nadruhej strane preco nie??...ved ked moze mat mercedes ML 63AMG tak preco by BMW malo byt pozadu??

Petr
4. února • 12:51

X5 M prototyp zde uz jednou byl ...par let zpet na zaklade motoru M5 a první X5 ... ti kdo ji ridili svorne tvrdili, ze neuveritelne, co to dokaze ... kdyz ctu ceske casopisy, tak mi to prijde, ze se tu papuskoji jakesi zvracene pravdy a prezentuje pomateny pohled na cokoli, co neni nizke siroke a superrychle. No ale co bych tak mohl cekat ...

Radek Ondrášík
4. února • 14:47

Auto s váhou přes 2 tuny nikdy nic pořádného neukáže. Přemotorovat cokoli neudělá z ničeho sportovní auto. Stačí se pak podívat na technické pasáže a rázem je ze sportovního vozu maximálně dálniční středla na dlouhé poloměry zatáček.Stále máte asi za to, že automobilky umí popřít fyziku. Bohužel odstředivé síly jsou dané, s těmi nikdo nehne a to je základní kámen úrazu těžkých vozů. K tomu vysoké těžiště a jsme tam, o čem píše redakce.

Holly
8. února • 10:22

:-D Pravda, vlastnosti M3ky ani ferrari to mít nebude, přece jen to ze zatáčky vyletí dřív, ale pokud jste se nikdy nevezl v něčem jako např X6 5.0i, tak radši neposuzujte, to auto je brutální stroj s velkým BRU i na okreskách apokud M5 dostane stejnou techniku...

ha
4. února • 19:48

nezáleží na hmotnosti, na poměru hmotnosti a adheze při odstředivym zrychlení B-]

Radek Ondrášík
4. února • 20:17

To je pravda jenom částečně.

Nommo
4. února • 17:33

Pompezni prives na "dovolenou v prirode" vcetne tluste nemecke rodinky to utahne na nemecke dalnici bez zadychani a rychle... B-]

RedBaron
4. února • 11:34

Jde o to, že na skutečně sportovní auta už BMW dávno hází bobek a dneska vyrábí "sportovní parníky".

x12345678
6. února • 9:58

Nojo, copak mu zbývá, když doba je zlá a MB-ML AMG, Q7 V12TDI, Touareg R50, RR Sport existují a prodávají se. Pak prostě musí zapomenout na to, že se bytostně dotkne frekventantů českého učňovského školství a místo toho jít za byznysem...

Majk
4. února • 3:16

To je humus, velebnosti... Stejně jako X6 M, auto tak maximálně na dálnice, jinak naprosto k hounu. :-/ Sportovní auto pro silnice si představuju jako něco, s čím si může zkušený řidič nejen hrát, ale dokáže s ním zajet i super čas na trochu techničtější trati a ne jako tři tuny těžkou krávu, co umí jet 300 po rovince a to je tak všechno. A než mi tu nějaký moralista začne vyprávět, jak bych byl z toho nadšený, kdybych si do toho sedl, tak tak ať si to rovnou odpustí. :-/ Nebyl. Vyprávět proč, to nemá cenu. Stejně je to jen internetová diskuze a všichni se tu považujeme za internetové kecaly.

Radek Ondrášík
4. února • 9:06

Je úplně jedno, zda se vám to auto líbí, nelíbí, zda má logiku, zda je k něčemu, nebo není. To jsou zcela napodstatné věci. Jediným důležitým parametrem je to, zda to chtějí zákazníci. Pokud ano, pak má takové auto smysl.

klasik
4. února • 12:36

Ludia by kupovali aj Ferrari v nafte, a vyraba sa snad?

M L A S K A Č
4. února • 9:27

mastodont = ochrana = moznost zvednou hmotnost bez ztraty dynamiky (resp se ztratou ale mensi nez 4.4i bez preplnovani). Lidi to chteji tak to dostanou

Radek Ondrášík
4. února • 10:44

Přesně tak, navíc těžké a výkonná SUV tu jsou dlouhou dobu. AMG od Mercedesu i pro off road GL, v Americe to má každý druhý apod...

Majk
4. února • 12:35

Bohužel (nebo Bohudík pro automobilky?) máte s první reakcí na můj příspěvek pravdu. Ale je to můj názor. "Sportovní" SUV považuju holt za extra nevkusné kusy šrotu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Martin
4. února • 23:31

Je to akurát ďalšie masliacke auto pre hlavohruďov, prípadne vysmažené blondýny, frajerky tých hlavohruďov...

Radek Ondrášík
5. února • 8:57

Ano, pro chudáky, co akorát závidí to opravdu není.

x12345678
6. února • 9:53

Ale je, jak vidíte, dává jim to bezva prostor pro vášně. Vylijí si do cév adrenalin (a žluč ) i na něčem jiném než když mají zaplatit 30kč u doktora. :-P;-)

Radek Ondrášík
4. února • 13:47

Vidím to naprosto stejně, přesto je mi osobně jedno, že vznikají. Pokud přináší automobilce zisk, pak je na místě je dělat.

sargis
4. února • 7:40

Tak automobilky robia vsetko pre to,aby nejako ozivili ponuku a zaujali trh..aj ked toto masovka nebude...tak pred 15 rokmi...nikdo by si nepomyslel na dieselove terenne Porsche, Merc A,B,R...BMW X3...Jaguar v kombi verzii, Renault Avantime, Opel Signum, VW Phaeton a kopec inych ukazok, ze automobilky sa hrnu vsemoznymi smermi...nie vzdy uspesne a casto proti vsetkemu,co kedysi robilo vyrobcovi dobre meno...

Doporučujeme

Články odjinud