BMW X5 M: další exot (kdysi) sportovní divize (spy photos)

Vypadá to tak, že divize M, která měla vždy na starosti to nejsportovnější z modelů BMW, podlehla novodobým trendům a do světa vypustí opět něco, co skalní fanoušky zasáhne tím nejhorším možným způsobem. Špionážním fotografům se totiž podařilo zachytit velké SUV X5, které dostane písmeno M do názvu. A to neznamená nic jiného, než že tento vůz bude mít pod kapotou pěkné stádo koní a automobilka ho bude prezentovat jako sportovní.

Tohle „eMko“ dostane čtveřici výfuků, průduchy vzduchu na bocích a větší nasávací otvory na přídi. Pod kapotou se objeví dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 4,4 litru a výkonu přes 500 koní. Dynamika na křižovatkách bude jistě výborná, co smysluplného ale půjde s tímto nadopovaným mastodontem dále dělat, zůstává ve hvězdách...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
BMW X5 M, další přešlap bývalé sportovní divize

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků