BMW X5 M: další exot (kdysi) sportovní divize (spy photos)

Vypadá to tak, že divize M, která měla vždy na starosti to nejsportovnější z modelů BMW, podlehla novodobým trendům a do světa vypustí opět něco, co skalní fanoušky zasáhne tím nejhorším možným způsobem. Špionážním fotografům se totiž podařilo zachytit velké SUV X5, které dostane písmeno M do názvu. A to neznamená nic jiného, než že tento vůz bude mít pod kapotou pěkné stádo koní a automobilka ho bude prezentovat jako sportovní.

Tohle „eMko“ dostane čtveřici výfuků, průduchy vzduchu na bocích a větší nasávací otvory na přídi. Pod kapotou se objeví dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 4,4 litru a výkonu přes 500 koní. Dynamika na křižovatkách bude jistě výborná, co smysluplného ale půjde s tímto nadopovaným mastodontem dále dělat, zůstává ve hvězdách...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
BMW X5 M, další přešlap bývalé sportovní divize

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků