BMW X5 M a X6 M nové generace se chystají na svou premiéru

Nová generace BMW X5 se už několik měsíců prodává, X6 si odbyla premiéru na nedávném autosalonu v Paříži. Jako další bod programu mají u BMW naplánované ostré verze M, které se poprvé (a pouze v náznaku) představují na oficiálním videu.

Testy | SUV | Luxusní auta | BMW | BMW X5

Test BMW X5 xDrive30d: Když to není rozbité…

Z něj toho moc nerozluštíme, za pozornost snad stojí pouze sympatický zvuk motoru. Podle neoficiálních informací se obě tyto ostré verze představí na autosalonu v Los Angeles. Dá se očekávat, že se rozdíly oproti standardu ponesou v klasickém duchu (jiný nárazník, jiná kola, prahové nástavce, čtyři koncovky výfuku...).

Testy | BMW | BMW X5

Test: BMW X5 M - brutálně výkonný

Pod kapotou by se měl představit dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 4,4 litru s výkonem 412 kW (560 k) a točivým momentem 680 Nm. Zrychlení z nuly na stovku je pak odhadováno na méně než 4,7 s a maximální rychlost jisto jistě určí omezovač na obligátních 250 km/h. 

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 6 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků