BMW X5 facelift: pro rok 2011 jen s turbomotory

21 komentářů

bawos
8. února • 18:27

Tak prej obohatilo jo? A k tomu ste milý autore clanku přišel prosím vás kde? Psali to na dacia foru??? Všechny vaše výjmenovane a ,,přidané,, prvky výbavy již auto mělo i před faceliftem.

Milan
8. února • 15:58

Jen poznámka stran spotřeby - X5 3.0D model 2006 - dlouhodobá spotřeba dle počítače za posledních 21.000 km je 11.9 - poměr město / dálnice cca 60/40 Popravdě příliš nevěřím, že se dá dlouhodobě jezdit pod 10 l (ano, cesta cca 800 km po dálnici může být klidně 10 - 10,5 litrů, nicméně městské popojíždění rychle vyžene spotřebu nahoru)

Luboš
8. února • 12:51

400 Nm u přeplňovaného 4,4 benzínu je nějak zatraceně málo ne?? Vždyť to má víc i atmosferickej motor......zřejmě se vloudil šotek.

bossino
8. února • 8:05

tak tie spotreby udavane BMW su fakt usmevne, 5.0i za 12.5l/100km :-O k tejto spotrebe sa blizim s 3.0d, ale je pravda ze na zimnych gumach

Milos
8. února • 9:16

Navíc, ekonomika motoru není jen o spotřebě, ale taky servisní náklady, který můžou se všema těma turbama a vstřikama slušně naskočit :-(

bossino
8. února • 9:24

tak ekonomiku ludia kupujuci si X5 az tak moc neriesia ;-) , mna len zaraza ten absolutne skreslujuci udaj, nakolko spotreba 5.0i sa bude blizit aj k 20litrom, a to je pri 85 litrovej nadrzi clovek viac na benzinke ako na ceste :-D

tt
8. února • 10:32

tak vazeni nemozem suhlasit. Mame X5 stary model, ale kupovana nova pred necelymi 3 rokmi, teraz 85000km. Auto malo povodny vykon 218koni, chipovane po 3000km, sucasny vykon 267k, 590Nm. Auto ide ako urvane z retaze, väcsina vozoveho parku mu nestaci ani nahodou. Spotreba dlhodoba od novoty 10.4l a to jazdi 95% v meste. S tou spotrebou to myslim vazne. Podotykam ze nejazdime pomaly, praveze vyuzivame vykon a sme ti rychlejsi v premavke. Neviem ci je to chipom, zrejme ano, ale to auto pri beznej jazde spotrebuje do 10 litrov na 1OOkm. Jasne stylom brzda plyn moze aj do 15l ale to hovorim o jazde typu podme sa so vsetkymi pretekat. Vyssie spotreby mozu byt sposobene sirkou pneu. My mame druhy rozmer a teda 255/55/18. Ked tam date 19ky alebo 20tky tak je mozne ze ste na 13litroch ale taketo pneu su hovadina pretoze to auto sedi na ceste lepsie ako akekolvek nizke auto. Jazdil som novy model s 245k a pocitovo sa blizi k nasemu chipnutemu ale chyba mu staly tych 30%. Co bolo ale hrozne boli 20palcove disky na Bratislavskych jamach. To si kupi len uplny blb co musi mat rafky za kazdu cenu. Auto trpelo kazdym vymolom a bolo citit ako perovanie dosada uplne nadoraz aj na mensich vymoloch to buchotalo ako bez tlmicov. Inak spotrebu som nepozeral

bossino
8. února • 10:59

218koni, pises teda o 3.0d, ja som pisal o 5.0i.... ja mam 3.0d dva mesiace, a 10.4 leda tak na okreskach /pripustam tiez dost dynamicka jazda/, na dialnici 12 a v meste nad 13... BMW udava priemernu spotrebu 8.2:-O

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
highH
8. února • 11:07

Tak buď neumíš jezdit, nebo kecáš, otec má od novoty 3.0d rv 2005, najeto 170tkm a douhodobá spotřeba 9.5l a to nejezdí žadné economy run.

bossino
8. února • 11:17

porovnavas neporovnatelne, nejazdi economy run, ale asi ani 160 na dialnici....

tomx76
8. února • 12:31

v rodine
X5 3.0d v lete na 21 v zime na 19 pneu
za cca 3 roky provozu prmer 9,8l/100

Zelí
8. února • 14:09

S motorem 3,0d, se kterým jezdí řada 3 za sedum, může jezdit mastodont X5 za deset. S tím se dá souhlasit. To je docela věrohodné. Samozřejmě, že to není žádné dělo. Kilogramový výkon je na úrovni OI 96kw se spotřebou do 5 litrů. Většině čipovaných OI se bude majitel X5 jen smutně dívat na vejfuk.

hugo
8. února • 15:11

chipivane OI sa budu kukat na vyfuk X5ky pri rychlosti vyssej ako 60-80 km/h

Zelí
9. února • 19:30

Že by x5 se 176kw jela 280km/h.........to bych se docela divil. Možná volným pádem, kdyby vypadla z transportního herkulesu.:-D

jogurt
8. února • 15:03

Na základě dlohodobých zkušeností s konkurenčními vozy obdobné kategorie si dovolím přispět se svou troškou do mlýna.
Třílitrový a pětilitrový diesel jisté nejmenované značky pod mou pravou nohou se choval (kromě dynamiky a výkonové rezervy) pokud jde tedy o apetit úplně stejně. Minimum s dechem motýla na plynu za 8,7, normální jízda slušného člověka za něco přes deset (třílitr o fous méně než pětilitr), dálnice za jedenáct (trílitr pro změnu o fous víc než pětilitr) a město za třináct.
Třílitrový a 4,2litrový diesel jiné nejmenované značky pak na tom byl úplně stejně, jen díky menší hmotnosti kontrukce bez redukční převodovky, bez centrálu s uzávěrkou a lepší aerodynamice se to celé jaksi posunulo o nějaké dvě až tři deci níž.Že by u BMW vymysleli perpetuum mobile, které bude s hmotností 2,4tuny, čelní plochou skoro 4m2 a Cx=0,38 a na pneumatikách šířky 275 jezdit za udávaných 7,5, to si skutečně nemyslím a pokud se to automobilka pokouší tvrdit, pak je stejně daleko od reality jako že současná X5 3,0D pojede za deklarovaný průměr 8,2. Nepojede a to ani náhodou.

Zelí
8. února • 9:34

X5 není žádné GT na dlouhé cesty. To je na poflakování po městě a tam ti 85l v nádrži stačí. Ve městě je pumpa co kilometr.

x12345678
8. února • 10:15

tedy na dlouhou cestu bych jel raději v pohodlné X5 než v kostitřasu kategorie GT.Pokud má ovšem konkurence 100l nádrže, je 85 zoufale málo.A reakce na příspěvek o dva výše: tyhle bláboly na téma náklady na servis turba a vstřiků jsou koukám u českého lowendového publika zažrané stejně jako názor že když za nás někdo zaplatí regulační poplatek u doktora, tak že ho stejně nakonec nezaplatíme sami, jen jinou cestou a zvýšený o náklady eráru....

x12345678
8. února • 9:04

Všechny uváděné spotřeby jsou krajně nedůvěryhodné.

Milan
8. února • 6:32

Pro ovladač Idrive se teď bude nutné více "natahovat" - první generace má Idrive na místě, kde je nyní umístěna malá kapsa na drobnosti a parkovací lístky - byla výborně po ruce a nebylo nutné hýbat s rukou na opěrce.

Manyy
8. února • 8:01

Myslim, že kdybys X5ku vlastnil, tak Tě to ani zajímat nebude :-D

Milan
8. února • 15:51

Naopak - jen toho kdo je na zmíněné rozmístěný zvyklý a a jezdi tak kazdy den si toho vsimne - tem co na X5 koukaji jen na obrazcich je to šumák

Doporučujeme

Články odjinud