BMW X4 M40i oficiálně: 360 koní, 4,9 s, 8,6 l/100 km

Po předčasném neoficiálním představení vrcholné verze BMW X4 přichází automobilka s oficiální tiskovou zprávou a pořádnou sadou fotografií. Právě fotky nakonec můžeme brát jako jedinou zajímavou novinku, protože všechna fakta už byla prozrazena dříve a oficiální představení je už pouze potvrdilo.

Technika | SUV | BMW

BMW X4 M40i prozrazeno před premiérou. Jeho šestiválec má 360 koní

Takže jen pro zopakování můžeme uvést, že pod kapotou vrcholné verze M40i najdeme třílitrový přeplňovaný benzinový šestiválec, který disponuje parametry 265 kW (360 k) a vrcholem točivého momentu 465 Nm. Zmenšené X6 to stačí ke zdolání stovky za 4,9 s a k dosažení rychlosti 250 km/h. Maximálka je ovšem daná omezovačem. V průměru by si M40i mělo vystačit pouze s přídělem 8,6 l benzinu na 100 km.

Testy | SUV | BMW

Test BMW X4 xDrive35i: Vařili v Mnichově guláš

BMW X4 M40i má upravený sportovní podvozek (silnější stabilizátory, tužší pružiny), adaptivní tlumiče a posílené brzdy. Samozřejmostí je pohon všech kol, stejně jako osmistupňová automatická převodovka.

BMW přidalo navíc i sportovní výfuk, devatenácti nebo dvacetipalcová litá kola a pár drobností na karoserii typu matně stříbrných zpětných zrcátek. Celkově budeme ale M40i jen těžko rozeznávat od klasického M paketu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 240 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 204 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 125 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků