BMW X3: vzhled ve stylu poslední generace X5 a nový diesel pod kapotou

Druhá generace BMW X3 figuruje na trhu od roku 2010. Jak je známým pravidlem, po třech letech přichází vhodná doba pro facelift, což se také u tohoto modelu stalo. Rozpoznat na pohled modernizované provedení nebude těžké. Designéři nasadili přepracovanou přední část, která kopíruje to, co jsme už viděli u posledního vydání většího BMW X5. Menší změny najdete i vzadu.

Testy | BMW | SUV

Test: BMW X3 xDrive35d - řádný řadový řádí

Kromě toho přichází spolu s faceliftem klasicky také nové designy kol, nové barvy, jiná jsou také zpětná zrcátka a novinkou je rovněž verze xLine. Ta přidá na přední i zadní nárazník jakousi kovovou ochranu, kovové lišty se objevují také v nárazníku (konkrétně v otvorech pro přívod vzduchu) a součástí jsou pro toto provedení určené designy osmnácti nebo devatenáctipalcových litých kol.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

V interiéru revoluci nečekejte, změny jsou pouze dílčí. Kromě lepších materiálů nabídne X3 jako standardní výbavu kůží potažený volant, přepracovaný středový tunel dostal nové držáky kelímků, pokud je ve výbavě klimatizace, tak také její ovladače jsou provedeny nově, nechybí ani větší ovladač systém iDrive s touchpadem a případně další vymoženosti typu barevného head-up displeje.

Pro snadnější nakládání přidalo BMW funkci Smart Opener. Jinak řečeno mávnete nohou pod zadním nárazníkem a páté dveře se otevřou (nebo zavřou).

Testy | Video | BMW | SUV

Rychlý test Alpina XD3 BiTurbo: Ještě lepší BMW X3

Nejdůležitější novinku hledejte pod kapotou. BMW X3 dostalo v rámci faceliftu nový naftový dvoulitr. Verze xDrive 20d tak místo původních 184 koní disponuje výkonem 190 koní a namísto 380 Nm vrcholí točivý moment hodnotou 400 Nm. Stovka je otázkou 8,1 s (-0,4 s) a zlepšila se také spotřeba.

Zajímavosti | Technika | Video | BMW | Audi

Audi Q5 vs. BMW X3: Quattro, nebo xDrive? (video)

Oficiální čísla slibují 5,4 l/100 km v kombinovaném provozu ve spojení s šestistupňovým manuálem. Ten lze na přání vyměnit za osmistupňový automat, který spotřebu sníží ve stejném režimu provozu o dvě deci.

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 180 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 285 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

včera | Radek Pecák | 46 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků