''Stroje BMW X5 M a X6 M jsou pro řadu motoristů úctyhodnými vozy''-> to beriem este ako vtip, to urcite uctyhodne vozy nie su, maximalne blbe nafuknute krabice ktore vonkoncom s pismenom M nemaju nic spolocne. To elektricke preplnovanie je zaujimavy napad, lenze ci je to naozaj take efektivne. Tu elektrinu treba najprv totiz vyrobit. Vyhoda moze byt v totalnej nezavislosti od otacok, najma ked si to bude moct aj kratkodobe brat stavu z baterie a ta sa moze dobijat. Lenze zase je to len krok k vacsej zlozitosti...
Jel jsi někdy v X5/X6 M, nebo jen opakuješ stokrát meldované "pravdy" od lidí, kteří auto zpravidla ani neviděli ? Doporučuji zkontrolovat čas X6 M na Nordschleife
M znamena sportovy, ze?Vysvetli mi co je na tych neforemnych odpornych obludach sportoveho. Nech sa namaham ako sa namaham, okrem nalestenych pedalov ma nenapada nic.
Ta otázka přesně vystihuje, že jsi jen teoretik :-)
skus si M5 E39 /manual prosim/ a potom sa pobavime co ma k sportu blizsie. Ale stale si mi neodpovedal na otazku co maju uvedene obludy spolocne so sportom. A ak ten sport spociva v priblbom navoleni programu a tlaceni na pedal, potom to ma blizsie k tomu co mas doma v kupelni, pripadne hajzli alebo zabudovane v kuchynskej linke /dizajnom takisto/. Taky isty sport sa da robit aj doma :-) Plug&play (ak sa ti ten kopec elektroniky doj..., tak aj a Plug&pray) a sport fakt dokopy nejdu.
Tak se na ty časy podívej. Jestli ti to přijde něco extra. www.germancarforum.com ...
A tobe ne ? X6 M má téměř shodný čas jako etalon BMW M3 (E46), je rychlejší než Mercedes-Benz SLK55 AMG a Porsche Cayman S ... Na "neohrabanou, nesportovní a krabicoidní SUV bez kapky sportovna, co se kolébá v každé zatáčce a nebrzdí" super výsledek
Tak víceméně jsi si odpověděl. řadí se k tomu horšímu, co tam měřili. Takže i když je to rychlejší než kterýkoliv jiný SUV, tak to mohli nazvat X6 60i nebo tak nějak a ne z toho dělat nějakou M záležitost. Tu si mohli zkovat pro auta, co sportovní předpoklady mají a ne že tam nahoní co největší výkon, aby to mohlo konkurovat aspoň chvostu tabulky.
Jak jsem psal nahore - 555 hp V8 biturbo jede skoro jako 10 let stare auto s R6 atmosferou. Ze je to absolutne nesportovni plecka dokazuje porovnani se srovnatelne vykonnym sportakem - GT-R tomu ujede skoro o minutu.
Doporucuji se na tu zrudu aspon podivat. ;-)Jinak ty jsi s tim jel, nebo jen opakujes stokrat meldovane casy z NS?
Jasně že jel - konečně pro dobré zákazníky je možnost svezení u BMW Bychl v Praze - ostatně sám Bychl jednou modrou BMW X5 M jezdí ...
Aspon, ze tak. Cas na NS je poplatny vykonu, psat, ze je to rychlejsi, nez vyrazne slabsi sportaky je zbytecne, vzdyt v ramci statisticke chyby je stejne rychle 350Z s polovicnim vykonem. Na pomalejsim okruhu by tomu ujela i mnohem slabsi auta.Ja sice s M nejel, ale popravde me to ani nezajima - jel jsem s 50i a krome fakt dobreho zvuku (vyrazne lepsi, nez 750i) je to auto jizdne stejne otresne, jako designem. Ze to po brutalnim pritvrzeni a zvyseni vykonu dokaze jezdit rychle na tom nic nemeni.
hnus to je, ale furt lepší než asie B-]
To kazdopadne, radsi X6 nez tvou matku ;-)
do očí bys mi to neřek co? 3-[
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.