BMW X3 Limited Sport Edition: edice speciálně pro domácí trh

Kompaktní SUV od bavorské automobilky, které si za svou kariéru až tak mnoho fanoušků nezískalo, zabojuje o přízeň německých zákazníků v nové sportovní limitované edici. Moc invence ovšem nečekejte, zjednodušeně řečeno, jde o M sport paket, který je doplněn o 19tipalcová litá kola a sportovní sedadla čalouněné kombinací alcantary a kůže. BMW tak v podstatě sáhlo už po zavedených doplňcích, které pouze obohatila o několik dalších s tím, že slavné „eMko“ byste na karoserii (naštěstí) hledali marně.

BMW X3 Limited Sport Edition může být navíc poháněna se všemi šesti agregáty počínajíc 150 koňovým dvoulitrovým turbodieselem a končíc třílitrovým dieselem s výkonem 286 koní. Výše zmiňované prvky jsou navíc doplněny o sportovní pružení, xenonové světlomety s adaptivním přisvicovaním do stran, chromové koncovky výfuku a nakonec i o sportovní multifunkční volant, na němž zmiňované označení sportovní divize M již nechybí.
V závislosti od motoru si k běžné ceně budete muset připlatit 7 250 až 7 900 eur (zhruba 203-221 tisíc Kč ), přičemž zvláštností je, že edice není omezena počtem, ale tím, že vyrábět a prodávat se bude pouze jeden rok.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW X3 Limited Sport Edition
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků