Vykon neni bidny ... mel jsem tu cest s 110kw dvoulitrem a ten v pohode auto rozhejbal, tak proc ne tohle, kdyz to ma stejny kroutak. Proste to neni pro zavodniky, ale lidi jezdici podle limitu a 200 na dalnici to vytahne tak ci onak. Fakt me zarazi, co tu pisete za nesmysly obcas.
Jel jsi někdy 14O konovým dehtovým SUV po dálnici? Tohle bude rádo, když pojede 150 do kopce. 200 leda při volném pádu.
asi jsi nikdy s žádným bavorem s dvoulitrem v naftě ještě nejel.....
Není bavorák jako bavorák. Trojka bude mít trošku menší odpor vzduchu a taky hmotnost. Proto bude např. mezi 318d a X3 18d dost zásadní rozdíl. Já si hlavně myslím, že tato snaha o úspornou X3 je naprostý nesmyslnou a nekoncepční záležitostí. Když budu chtít úsporné auto, koupím si těžké SUV s aerodynamikou letící krabice od bot?
Mozna budes prekvapeny kolik lidi uvazuje jinak:) ... tady neresis cenu za nejvetsi uspornost, ale resis uspornost X3 ... tak jako je 116d nejuspornejsi hatch ve sve tride. Je to holt trend a BMW se to dari, tak proc ne tohle. Navic, tuhle masirku ohledne spotreb a emisi si vymysleli chytre hlavy v EU, tak tezko se zlobit na automobilky. Osobne si myslim, ze diesly jsou daleko skodlivejsi nez jakykoli benzin ... staci kouknout co jim lita z vejfuku jak na to slapnou na semaforech...dam krk na tom, ze devadesat procent tech latek karcinogennich. CO2 je akorat strasak a zpusob, jak si nekteri namasti kapsy ... s vlivem na globalni oteplovani to ma pramalo spolecneho.
Tjn, souhlasim s tebou!Pomer vykon/spotreba = 1*
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.