BMW X1: nejmenší bavorské SUV opět na scéně (spy photos)

Špionážním fotografům se opět podařilo zachytit nejmenší SUV automobilky z Mnichova, tentokrát však ne na okruhu, ale na běžných silnicích. Nový model prozatím budí ve světě rozporuplné názory, úspěch či neúspěch však ukážou až konečná čísla prodejů.

Tip: Pokud chcete vidět X1 v pohybu na Nordschleife, kliněte zde.

Délka rozvoru bude na úrovni Fordu Kuga nebo Toyoty RAV4 a startovací začne na 32 tisících Eur. Uvnitř kabiny nalezneme prvky z klasické „jedničky“, nejnovější iDrive a zákazníci nebudou ochuzeni ani o příplatkovou luxusní výbavu.

Také tento model půjde po vzoru ostatních a dostane systém Efficient Dynamics, který se pozitivně podílí na snižováni spotřeby a emisí. S hybridním pohonem pro X1 se nyní nepočítá, ten bude prozatím vyhrazen jen pro řadu 7.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Nejmenší z SUV od BMW při testech na sněhu

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků