BMW X1: nejmenší bavorské SUV opět na scéně (spy photos)

Špionážním fotografům se opět podařilo zachytit nejmenší SUV automobilky z Mnichova, tentokrát však ne na okruhu, ale na běžných silnicích. Nový model prozatím budí ve světě rozporuplné názory, úspěch či neúspěch však ukážou až konečná čísla prodejů.

Tip: Pokud chcete vidět X1 v pohybu na Nordschleife, kliněte zde.

Délka rozvoru bude na úrovni Fordu Kuga nebo Toyoty RAV4 a startovací začne na 32 tisících Eur. Uvnitř kabiny nalezneme prvky z klasické „jedničky“, nejnovější iDrive a zákazníci nebudou ochuzeni ani o příplatkovou luxusní výbavu.

Také tento model půjde po vzoru ostatních a dostane systém Efficient Dynamics, který se pozitivně podílí na snižováni spotřeby a emisí. S hybridním pohonem pro X1 se nyní nepočítá, ten bude prozatím vyhrazen jen pro řadu 7.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Nejmenší z SUV od BMW při testech na sněhu

BMW Řada 3 2.497
Rok výroby: 2006
Stav: 140 940 km
Cena: 139 000 Kč
BMW Řada 5 2.497
Rok výroby: 1996
Stav: 208 520 km
Cena: 40 000 Kč
BMW X1 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 173 000 km
Cena: 228 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků