BMW X1 je nejprodávanější prémiové SUV v Evropě, Audi Q5 ostrouhalo

19 komentářů

homer
15. srpna • 14:13

tuhle kategorii dávno vymyslelo suzuki/fiat kde jim došlo že suv může mít i lidské rozměry
a přijatelné provozní náklady a chvála za to

josephko
14. srpna • 17:34

Videl som ho už v skutočnosti, a vyzerá veľmi dobre. Podstatne lepšie ako na fotkách. Rád by som vedel, čo to je, čo z neho nerobí štandardné BMW. To zas asi nejaký pisálek chcel byť zaujímavý.

Radek.
14. srpna • 22:48

Nejspíš má zažité, že jediné správné BMW je hranatý sedan zadohrab se čtyřma kulatýma parabolama na xichtě;-)Sám sice kategorii SUV (a další deriváty dodávek) vůbec nemusím - ale tohle X1 mi "esteticky" přijde mnohem zkousnutelnější, než Bangelovy rozkysané betonové prdele s anténoploutví uprostřed střechy...

lunochod
14. srpna • 16:49

Konečně někdo vytvořil to, co si lidé opravdu přejí - žádné mastodonty, ale slušnou čtyřkolku. Pikantní na tom, je leader Audi, se svým quattro, to dosud nepochopilo (kde je Q3? Na houbách ...).
BMW je inovátor a leader na trhu, tahle automobilka mne zaujala až po roce 2000, když, opět jako první, přišla s X5, X3, X6 a X1. Jeden lepší model než druhý, ryzí BMW.
Konečně to přestala být automobilka pro závodní honimíry a doufám, že už se k tomu nikdy nevrátí. "Náš zákazník, náš pán" ... to se mi líbí

kamil
14. srpna • 22:49

BMW a inovátor ? Proboha a v čem ? Snad nemyslíš kategorii SUV ? S tím teda BMW jako první nepřišlo ;-) Dokonce nebylo první ani mezi prémiovými značkami, protože než přišlo na trh BMW X5, tak už se dal koupit Mercedes M nebo Lexus RX a to nemluvím o Range Roveru, že ?!

lunochod
15. srpna • 12:01

V naléhání skulin na trhu (odhalování potřeb lidí) ... X6, X1

kamil
16. srpna • 8:51

Tak Xka nejsou o nalézání skulin, ale kopírování od konkurence resp. nabízení toho co už konkurence má ;-) A to toho u BMW spoustu ještě chybí, nemají nic čím by konkurovala Mercedesu třídy A, B, R a další. Nemá žádnou pořádnou nabídku módních hybridů atd. To není inovace, to je zaostávání.

Martin46
16. srpna • 11:16

Tak ak je inovativne stavat ZBYTOCNE auta tak prosim, sam jazdim uz na tretom BMW, ale smer, kde sa automobilka ubera je stale horsi a horsi. X5 nie je vobec dobre auto, je zbytocne vysoke, zle sa tam nastupuje, je tvrde, ma zbytocne vysoku spotrebu, v zakturach pomale, draha prevadzka atd.. atd.. Taka F10, teda nova patka je ovela lepsie auto

Zelí
15. srpna • 11:17

BMW je inovátor asi jako KSČ je stranou pokroku.:-D

Petra Filková
14. srpna • 18:04

Jen škoda systému pohonu 4x4 u BMW, kde by řešení s diverenciály jako u Mercedesu či Audi přineslo více užitku, a schopností při stejné váze a ztrátách. Ve zbytku souhlasím ;-)

kicko
15. srpna • 10:46

Tak to si zabil ... v SUV je xdrive najlepsi.

Flavio
14. srpna • 21:43

Jakápak škoda! BMW mělo mezinápravový diferenciál před xDrivem a asi moc dobře vědělo, proč má nový systém už bez něj. Zbytečná kila navíc, zvýšené odpory, zvýšená spotřeba a hlavně proaktivitu by u něj museli řešit komplikovaněji.

Mitch
14. srpna • 13:24

Mne se X1 docela libi, byl jsem i na akci a ridil vsechny motorizace. Ale abych ji nazval SUV to ne, spise je to A4 Allroad.
X1 stoji podstatne mene nez 320xd v kombiku, ale je modernejsi a lepsi a proto se tak dobre prodava.

simson
16. srpna • 8:42

Přesně tak, X1 není SUV - stačí se podívat na X1 když stojí vedle A4 allroad, má k ní daleko blíž než ke Q5 nebo i Tiguanu, Fordu Kuga apod. Tím neříkám, že je špatná, ale je to prostě jen mírně zvýšený kombík s pohonem 4x4. Je vidět, že hodně zákazníků přesně tohle chce, ale nazývat to terenním autem nejde.

kamil
16. srpna • 8:54

Ale SUV nemá s teréními auty nic společného, SUVčka jsou schopna projet max. trošku horší polní cestu a to X1 dokáže, stejně jako Allroad. Terénní auta mají kategorii zvanou off-road ;-)
Auta označovaná jako SUV jsou auta, které se jako terénní jen tváří.

simson
16. srpna • 11:42

Problém je v tom, že X1 neprojede ani tam, kde třeba hodně na silnici zaměřená Kuga nemá problém. Má hodně dlouhý rozvor, malá kola... prostě podvozek trojkového kombi a asi aby neměli práci s jiným laděním tak maximum věcí nechali jak je.

RRR
14. srpna • 13:18

Za ten nadpis bych ho trefil.

Gagarin
14. srpna • 16:03

Přesně. Taky bych chtěl na trhu s prémiovými SUV ostrouhat tak jako Audi. Rozdíl blbých pár set kusů. Do smrti za vodou!

Petr Švancar (Švany)
14. srpna • 12:42

Ale jo proč ne. Strejc si to pořídil místo jedničky, protože dostal zajímavou nabídku. Každopádně s původní cenou něco přes milion (né v základu) by o tom ani neuvažoval...

Doporučujeme

Články odjinud