BMW v rámci sady M Performance posílí motory 2,0d

Automobilka BMW na autosalonu v Paříži představí příplatkovou sadu M Performance pro vozy 120d, 320d a 520d, jež zvýší výkon na 200 koní.

Zájemci o osobní vozy BMW řad 1, 3 a 5 opatřené dvoulitrovými vznětovými čtyřválci 2,0d se standardním výkonem 184 koní (135 kW) a točivým momentem 380 Nm mohou nově uvažovat o přiobjednání příplatkové sady M Performance Power Kit. Ta má být nabízena pro vozy BMW 120d, 320d a 520d a výkon zvýší na rovných 200 koní (147 kW) a točivý moment na 410 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Rozsah příplatkových paketů BMW M Performance bude bohatší o nepatrné zvýšení výkonu motoru 2,0d, ovšem navenek to může působit trochu jako záplata chyby v původním naladění...

Jádrem paketu je pochopitelně upravený program řídicí jednotky, ale zahrnuje také větší chladič stlačovaného vzduchu. V závislosti na konkrétním modelu má tento paket zkrátit dobu pro zrychlení z 0 na 100 km/h až o 1 s. Přesto se však posílení údajně nijak nepromítne do spotřeby paliva a emisí CO2.

Samozřejmostí je zachování všech záruk. Spekuluje se o aplikaci podobného řešení také na zážehové čtyřválce, ale o jejich příchodu zatím konkrétní informace nejsou.

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků