BMW Urban Cross dorazí v roce 2017 s tříválci a pohonem předních kol

Už za dva roky představí BMW nový malý crossover, který bude hrát roli jakési „nejlevnější“ X6, tedy mixu mezi SUV, kupé a hatchbackem. Novinka tak bude ještě menší než chystané BMW X2 a BMW X2 Sport a vypůjčí si techniku od BMW řady 2 Active Tourer.

Připravovaný crossover BMW Urban Cross (ve hře jsou ještě jména Sport Cross nebo Cross Sport) použije platformu UKL1 pro pohon předních kol, ale BMW nabídne za příplatek i čtyřkolku s připojitelným pohonem zadních kol. Konkurencí malého Urban Crossu bude Audi Q1, které má podle informací německého Auto Motor und Sport přijít v roce 2016.

Testy | SUV | BMW

Test BMW X4 xDrive35i: Vařili v Mnichově guláš

Základními motorizacemi rádoby terénní předokolky od BMW budou samozřejmě tříválce 1,5 l na benzín i naftu. Nad nimi budou ještě známé čtyřválce a možná bude i plug-in hybridní varianta. Ačkoli kdysi BMW řeklo, že modely M budou pouze zadokolky, úplně vyloučit se taková verze u stylového SUV nedá.

BMW při konstrukci crossoveru nepoužije karbonovou konstrukci, která je vyhrazena pro modely divize i. Auto Motor und Sport uvádí, že hmotnost malého SUV od BMW by se i tak měla pohybovat kolem 1300 kg a kufr nabídne zhruba 330 litrů. Audi Q1 prý bude trochu větší a praktičtější.

Zajímavosti | SUV | Sportovní auta | Byznys | BMW

BMW M budoucnosti: SUV, čtyřkolka a automat

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků