BMW svolává čtyřválce N20 do servisu kvůli brzdovému posilovači

Mnichovská automobilka má před sebou další rozsáhlou servisní kampaň. Majitelé BMW řad 1, 3, 5, X1, X3 a Z4 se čtyřválcem N20 vyrobených od června 2012 do srpna 2012 obdrží výzvu k návštěvě autorizovaného servisu. 

Jedná se o automobily prodávané pod obchodním označením 125i, 320i a 328i, 520i a 528i, X1 20i a 28i, X3 20i a 28i, Z4 18i, 20i a 28i. Důvodem svolávací akce není samotný motor, ale podtlakový posilovač brzd, u kterého může selhat pohon vakuového čerpadla.

Život řidiče | Bezpečnost | Technika | BMW

BMW svolává do servisů přes milion vozů

Případná porucha se projevuje nutností vyvinout vyšší tlak na brzdový pedál. Úplné selhání brzd ovšem nehrozí, i s nefukčním posilovačem lze vůz s vynaložením větší síly bezpečně zpomalit nebo zastavit. 

Kontrola a případná oprava si podle německého Auto Bildu vyžádá asi dvouhodinovou návštěvu servisu.

Celosvětově se akce dotýká 176 000 aut, z toho 6800 v Německu. V regionu střední a východní Evropy je to podle Veroniky Jakubcové z BMW Česká republika celkem 411 aut, přesný údaj pro tuzemský trh automobilka zjišťuje.

„V ČR se dá nyní jen odhadnout, že to bude v řádu maximálně několika desítek kusů,“ řekla Jakubcová redakci AutoRevue.cz.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek