BMW svolává čtyřválce N20 do servisu kvůli brzdovému posilovači

Mnichovská automobilka má před sebou další rozsáhlou servisní kampaň. Majitelé BMW řad 1, 3, 5, X1, X3 a Z4 se čtyřválcem N20 vyrobených od června 2012 do srpna 2012 obdrží výzvu k návštěvě autorizovaného servisu. 

Jedná se o automobily prodávané pod obchodním označením 125i, 320i a 328i, 520i a 528i, X1 20i a 28i, X3 20i a 28i, Z4 18i, 20i a 28i. Důvodem svolávací akce není samotný motor, ale podtlakový posilovač brzd, u kterého může selhat pohon vakuového čerpadla.

Život řidiče | Bezpečnost | Technika | BMW

BMW svolává do servisů přes milion vozů

Případná porucha se projevuje nutností vyvinout vyšší tlak na brzdový pedál. Úplné selhání brzd ovšem nehrozí, i s nefukčním posilovačem lze vůz s vynaložením větší síly bezpečně zpomalit nebo zastavit. 

Kontrola a případná oprava si podle německého Auto Bildu vyžádá asi dvouhodinovou návštěvu servisu.

Celosvětově se akce dotýká 176 000 aut, z toho 6800 v Německu. V regionu střední a východní Evropy je to podle Veroniky Jakubcové z BMW Česká republika celkem 411 aut, přesný údaj pro tuzemský trh automobilka zjišťuje.

„V ČR se dá nyní jen odhadnout, že to bude v řádu maximálně několika desítek kusů,“ řekla Jakubcová redakci AutoRevue.cz.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků