BMW řady 7 ve speciální edici V12 Bi-Turbo: 52 kusů pro Japonsko

Počínaje srpnem odstartuje automobilka BMW prodej limitované edice V12 Bi-Turbo Special Edition. Jak název napovídá, půjde o vrcholný dvanáctiválec skrývající se pod označením 60i nabízející maximální výkon 554 koní. Nová edice bude k dispozici jak v krátké verzi 760i, tak coby prodloužená limuzína 760Li.

Video | Sportovní auta | BMW | Design

BMW Gran Lusso Coupé se ukazuje na „živém“ videu

Special Edition přidá na karoserii M paket, kola o velikosti 21 palců nebo černé koncovky výfuku. Do interiéru pak zamíří například ozdobné prahové lišty s nápisem V12 Bi-Turbo, bílé kožené čalounění, exkluzivní dekory, prémiový audiosystém z dílny Bang & Olufsen se šestnácti reproduktory a samozřejmě loga V12.

Sportovní auta | BMW | Design

BMW M3 F80 opět na scéně

Špatnou zprávou na konec pro případné zájemce budiž fakt, že tato specialita bude zaprvé vyrobena pouze v počtu 52 kusů, a ty (zadruhé) zamíří se základní cenou v přepočtu cca 4,6 milionu Kč výhradně na japonský trh. 

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků