BMW řady 5 s vylepšenou sadou doplňků od firmy AC Schnitzer

Společnost AC Schnitzer v souvislosti s příchodem faceliftované řady BMW 5 (F10) upravila také nabídku svých doplňků určenou pro tato auta.
Seznam kapitol
  1. BMW 5 AC Schnitzer
  2. Fotogalerie

Jednou z prvních aftermarketových firem, jež se vrhly na modifikace modelové řady BMW 5, byla v roce 2010 opět společnost AC Schnitzer. Ta nyní přichází s omlazenou sadou doplňků v souvislosti s letošním faceliftem rodiny BMW 5, kterou hodlá představit na autosalonu v Essenu. K dispozici je sada nových aerodynamických prvků včetně nárazníků, prahových obkladů či vložky v zadním nárazníku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vylepšená sada prvků AC Schnitzer pro aktuální BMW řady 5

Připlatit si bude možno také za laděný výfuk, posílenou brzdovou soustavu nebo tužší podvozek se světlostí sníženou o 25 mm. Modifikace interiéru jsou také v tomto případě omezené a jde hlavně o nové koberečky, hliníkové pedály nebo podsvícenou hlavici řadicí páky. Pro většinu pohonných jednotek ze standardní nabídky BMW řady 5 je k mání mírné posílení.
 

Tuning | BMW | BMW řada 5

BMW 5 od AC Schnitzer: bílá víla jménem F10

Pro zastánce zážehových motorů jsou k mání verze 528i s výkonem 294 koní (216 kW), 535i o výkonu 360 koní (265 kW) a špičková 550i s výkonem posunutým až na 525 koní (386 kW). Příznivci nafty mají k dispozici varianty 520d/160 kW, 525d/190 kW, 530d/227 kW a 535d/264 kW.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. BMW 5 AC Schnitzer
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků