BMW řady 4 Cabrio se zřejmě vrátí k tradiční látkové střeše

Poslední kabriolet BMW řady 3 s klasickou látkovou střechou byla generace E46. Nástupce (na titulní fotografii) dostal v roce 2007 tehdy módní pevnou skládací střechu a i aktuální BMW řady 4 Cabrio u pevné střechy zůstalo.

Jenže látková střecha se vrací do módy. A to ne jen díky preferencím zákazníků, ale také díky tomu, že pevná je moc drahá a těžká. Vyšší hmotnost znamená vyšší tabulkovou spotřebu a emise. V praxi ale vyšší hmotnost znamená hlavně horší ovladatelnost a kupé-kabriolety často trpí na nevzhledný design s oteklou zádí.

Testy | Ojetiny | Kabriolety | Renault

Test ojetiny Renault Mégane CC: Z druhé ruky dává větší smysl

Zprávy z BMW ale naznačují, že se kabriolet řady 4 vrátí k látkové střeše. Příští model totiž využije technologie představené v novém BMW řady 7 včetně uhlíkovými vlákny zesílené karoserie. Díky tomu bude kabriolet pevnější a také lehčí.

Díky skladnější látkové střeše by mělo mít příští BMW řady 4 také lépe využitelný zavazadlový prostor. Konstrukce střechy také ovlivní design a otevřený model bude lépe odlišitelný od běžného kupé BMW řady 4.

BMW Řada 3 2.497
Rok výroby: 2006
Stav: 140 940 km
Cena: 139 000 Kč
BMW Řada 5 2.497
Rok výroby: 1996
Stav: 208 520 km
Cena: 40 000 Kč
BMW X1 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 173 000 km
Cena: 228 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků