BMW řady 2 na prvním oficiálním videu. Premiéra za pár dní

11 komentářů

Michal
21. října • 10:24

Auto, u kterého připlácím jen za značku 30-50% ceny navíc a za servis ještě víc, pro mě osobně není zajímavé. Kvalitní auta dělají i jinde. Já osobně jsem příznivcem Hondy :-)

LanRic
21. října • 17:00

Ty procenta jsou trošku přepálená, ale dá se souhlasit, že se připlácí nemálo jen za značku. Na druhou stranu je třeba brát v potaz přidanou hodnotu v podání zadního pohonu a sportovnějšího ražení než si může dovolit konkurence. Samozřejmě u vybraných modelů - u X5 se o tomto nedá moc bavit. Ale právě toto je důvod proč si lidé připlatí za BMW. A nemusíme se bavit o M3, M5 atd. Stačí třeba taková 118i s manuálem a máte hravý, živý hatchback se kterým si užijete spoustu srandy. Zkuste tohle s A3. Letos na Nurburgringu jsem si to jen potvrdil - bavoráky jsou tam jako doma a je to i vidět na jejich tamější četnosti. To je něco co Honda v tuto chvíli úplně nemá.
Ač jsem asi jeden z mála kterým se libí nový Civic a s CR-V mám jen ty nejlepší zkušenosti, tak mi Honda nemá moc co nabídnout. Nedělají žádnou zadokolku, žádné kupé, ať už malé nebo midsize (aspoň ne v EU). Prostě nic co by tak úplně bylo v tomto revíru a o čem bychom se měli bavit v diskuzi pod videem s 2er.

marepa
21. října • 23:29

jediny kdo se k tomu trochu priblizuje je Mazda s MX5 - ta je ale desne neprakticka ... a pak Subaru+Toyota s FRZ, GT86 a verzi od Scionu

runner42
23. října • 7:55

To si děláte srandu, že? Nejsem zrovna fanda Toybaru, ale proti bídě od BMW jsou to skoro dokonalá auta.
A "nepraktickou" MX5 bych vůbec nezmiňoval, v poměru cena/zábava to s velkým odstupem natře oběma.

Marepa
23. října • 16:55

Ano, v poměru cena/zábava ano, ale třeba kufr - praktičnost je u mx5 vpodstatě neexistující , horší to ma snad uz jen F-typeToybaru jsou zábavná auta, ale výbavu BMW nemají, taky jim chybí větší výkon ... Není všechno jen o zábavě v zatáčkách

les
20. října • 17:10

A zase další blbý BMWB-]

mira
20. října • 19:22

Zase jeden pozer v audi.....

BMW
20. října • 11:03

BOMBA ! konečně, jednička v kupé malá, trojka v kupé velká, tak šup sem dvojku !

Chulio
20. října • 12:02

Jenomže dvojka je jedničkové coupé a cabrio, jako čtyřka je coupé a cabrio od trojky. ;-) BMW kompletně předělává jejich systém značení. Já osobně se těším na Coupé od 7 neboli novodobou 8 doufám, že ukáže S-coupé, jak to má vypadat ;-)

LanRic
21. října • 16:40

Pravdu bdíte. Jde prakticky jen o přečíslení, ale lze očekávat i malé přifouknutí rozměrů. Hlavně délky a šířky. Na délku by mělo 2er povyrůst asi o 10cm a na šířku asi o 3cm, přičemž by mělo být nižší zhruba o dva centimetry. Což je běžná mezigenerační růstová evoluce, ne však nárůst o půl třídy jak by mohl napovídat název. Hlavně ale zhubne asi o 100kg, což je asi nejlepší zpráva.Na 8er se doufám BMW vyřádí, protože ta poslední je i teď krásné auto. Rozhodně jedno z mých nejoblíbenějších BMW. Snad se budou držet konceptu (jehož jméno si samozřejmě nepamatuji).Ale taky netrpělivě čekám právě na 2er, jelikož jsem dříve jezdil s Cooperem S, který mi vyhovoval ve všech směrech - hlavně ve vnějších rozměrech a výkonu. Teď jezdím pět let s 3er E92 a ač je to objektivně asi nejlepší auto které jsem kdy měl - krásné, praktické, dokonale precizní řízení atd.- tak mě to táhne k něčemu menšímu, lehčímu a trochu hravějšímu. A jelikož jsem již zmlsán zadním pohonem, tak přemýšlím právě o 228i, které se papírově zdá jako zajímavá volba. Příští jaro asi zavítám do showroomu BMW zkusit jak se v Mnichově poprali s řízením a podvozkem. A když v tom už budu, tak zkusím asi i nového Cooper S.

marepa
21. října • 23:27

tak hlavne at se jim povede vizaz ... 1 pred faceliftem byla doclela pekna, rozhodne zadny krasavec, ale dalo se to .. kdezto facelift mne prisel tragickymale hrave auto ma rozhodne neco do sebe .. ale lehka auta se dneska uz moc nedelaji

Doporučujeme

Články odjinud