BMW řady 2 na prvních fotkách. Oficiálně se představí v pátek

15 komentářů

runner42
22. října • 22:07

Červené auto. To je asi tak všechno, co lze o téhle bezpohlavní nudě napsat. Šedá myš i v té červené. Tak snad to alespoň trochu pojede, když to teda nebude zrovna v servisu.

Petr
22. října • 21:41

Na co řadu 2? Proč strašná předražená a neúspěšná řada 1 Cupé potřebuje nástupce?
Možná, že je potřeba naplnit kvóty po osazení motory Peugeot, tak jak v řadě 3 a 1.

LanRic
22. října • 22:10

Pokud považujete téměř 250 tisíc prodaných jedniček kupé a kabrio jako neúspěch. Když zanedbám fakt, že motory 14i, 16i a 18i nejsou motory peugeot, ale společně vyvinuté jednotky PSA a BMW, tak i přesto je váš argument nesprávný. Jelikož nejnižší motorizace pro řadu 2 je 220i, což je dvoulitrový čtyřválec čistě z produkce BMW.

Zelí
23. října • 8:10

Ty kecy o společném vývoji jsou jenom marketingové výkřiky do hloučku vlastních fanoušků. V reálu je to kompletní pažout. Jediný "vývojový podíl bmw" bude na softwarovém tuningu.

LanRic
23. října • 10:18

Kdyby jen přebrali motory od Peugeotu, tak jak by se v nich objevily technologie jako double vanos, valvetronic nebo twinscroll turba? Technologie kterými peugeot nedisponuje a které má BMW patentované. A to rozhodně není software. Navíc se o nich tady nemá cenu bavit protože ve dvojce nebudou.

Zelí
23. října • 16:31

To by se zcela ztratil důvod na výrobu u pažouta. Z jejich výroby by zůstal jenom polomotor. Proč by to dělali, když bavor čtyřválce vyrábí taky. Ono to bude zcela jinak. Bude to kompletní pažout a pro hejly tam dají marketingovou marmeládu se super názvy jako double vanos, valvetronic nebo twinscroll turbo. Nejde o žádné patenty, ale ochranné známky na marketingovou marmeládu.

Petr
23. října • 2:05

nebojte renaultík přídají, vždy na zařátku není celé spektrum motorů, můžete čísla prodejů doložit

LanRic
22. října • 20:42

Mám z toho mnohem lepší první dojem než u předchozí generace. Co mohu soudit z fotek, tak mi připadá trochu vyváženější a ne tak kostrbatá jako předchůdce. Největší zásluhu na tom má asi propracovanější předek, který více odpovídá proporcím přední poloviny auta a nepůsobí tak nějak nalepeně jako minule. Co se předku týče, tak v tom vidím trochu z 3er E92 a 1er Coupé to celé zamíchané v současném desihnu BMW. Což rozhodně není výtka, naopak. Navíc jsem rád, že zase vidím stará známý tvar eMkového předního narázníku jako u M3 E92 a E46 - tedy ten konkávní usměvavý tvar prostřední části.

LanRic
22. října • 20:46

*konvexní samozřejmě.

Zelí
22. října • 10:17

Krásný design Banglovy pětky se vrátil. A to mě docela těší, protože to je jediný bavorák, který je designově zajímavý. Ten dnešní mišmaš, který dnes produkují je k nekoukání.

Hollyood
23. října • 0:49

Toto je čínské Zelí :D

BMW
22. října • 9:59

BMW v červené špatný a auto je taky mdlé...

ObiWanKenobi
22. října • 9:06

Ta druha fotka zadnych sedaciek je nejaka blbost nie? Vsak 2-kove BMW je 2-dverove coupe, ako to, ze na tej fotke su otvorene zadne dvere? :-)

Jear
22. října • 9:33

Urcite to na druhem foto neni BMW, dle zamku dveri je to jen nejaky "Japonec"... A navic sedan se asi delat nebude, mozna dle ohlasu Gran Coupe...

Lukáš  Dittrich
22. října • 9:54 • redaktor AutoRevue.cz

Jasně, dík za upozornění, skočila nám tam při hromadném přejmenování fotka tuším jakési hondy

Doporučujeme

Články odjinud