Červené auto. To je asi tak všechno, co lze o téhle bezpohlavní nudě napsat. Šedá myš i v té červené. Tak snad to alespoň trochu pojede, když to teda nebude zrovna v servisu.
Na co řadu 2? Proč strašná předražená a neúspěšná řada 1 Cupé potřebuje nástupce?Možná, že je potřeba naplnit kvóty po osazení motory Peugeot, tak jak v řadě 3 a 1.
Pokud považujete téměř 250 tisíc prodaných jedniček kupé a kabrio jako neúspěch. Když zanedbám fakt, že motory 14i, 16i a 18i nejsou motory peugeot, ale společně vyvinuté jednotky PSA a BMW, tak i přesto je váš argument nesprávný. Jelikož nejnižší motorizace pro řadu 2 je 220i, což je dvoulitrový čtyřválec čistě z produkce BMW.
Ty kecy o společném vývoji jsou jenom marketingové výkřiky do hloučku vlastních fanoušků. V reálu je to kompletní pažout. Jediný "vývojový podíl bmw" bude na softwarovém tuningu.
Kdyby jen přebrali motory od Peugeotu, tak jak by se v nich objevily technologie jako double vanos, valvetronic nebo twinscroll turba? Technologie kterými peugeot nedisponuje a které má BMW patentované. A to rozhodně není software. Navíc se o nich tady nemá cenu bavit protože ve dvojce nebudou.
To by se zcela ztratil důvod na výrobu u pažouta. Z jejich výroby by zůstal jenom polomotor. Proč by to dělali, když bavor čtyřválce vyrábí taky. Ono to bude zcela jinak. Bude to kompletní pažout a pro hejly tam dají marketingovou marmeládu se super názvy jako double vanos, valvetronic nebo twinscroll turbo. Nejde o žádné patenty, ale ochranné známky na marketingovou marmeládu.
nebojte renaultík přídají, vždy na zařátku není celé spektrum motorů, můžete čísla prodejů doložit
Mám z toho mnohem lepší první dojem než u předchozí generace. Co mohu soudit z fotek, tak mi připadá trochu vyváženější a ne tak kostrbatá jako předchůdce. Největší zásluhu na tom má asi propracovanější předek, který více odpovídá proporcím přední poloviny auta a nepůsobí tak nějak nalepeně jako minule. Co se předku týče, tak v tom vidím trochu z 3er E92 a 1er Coupé to celé zamíchané v současném desihnu BMW. Což rozhodně není výtka, naopak. Navíc jsem rád, že zase vidím stará známý tvar eMkového předního narázníku jako u M3 E92 a E46 - tedy ten konkávní usměvavý tvar prostřední části.
*konvexní samozřejmě.
Krásný design Banglovy pětky se vrátil. A to mě docela těší, protože to je jediný bavorák, který je designově zajímavý. Ten dnešní mišmaš, který dnes produkují je k nekoukání.
Toto je čínské Zelí :D
BMW v červené špatný a auto je taky mdlé...
Ta druha fotka zadnych sedaciek je nejaka blbost nie? Vsak 2-kove BMW je 2-dverove coupe, ako to, ze na tej fotke su otvorene zadne dvere? :-)
Urcite to na druhem foto neni BMW, dle zamku dveri je to jen nejaky "Japonec"... A navic sedan se asi delat nebude, mozna dle ohlasu Gran Coupe...
Jasně, dík za upozornění, skočila nám tam při hromadném přejmenování fotka tuším jakési hondy
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.