BMW prý zkopírovalo dvoudílné TwinDoor dveře od Škody

Dle britského magazínu Auto Express hodlá bavorská automobilka BMW přijít s příští generaci pětkové řady s vcelku zásadní změnou, kterou lze přirovnat k malé revoluci. Automobilka hodlá totiž přijít s pětkou, která již nebude klasickým sedanem, ale liftbackem.

Aby nepřišel k úrazu design, který musí být pro liftback trochu odlišný, hodlá BMW nasadit dvoudílné zadní výklopné dveře, tedy obdobu toho, co nedávno představila Škoda jako TwinDoor.

BMW tím nepřijde o linii sedanu, ale pro ty, kteří si stěžují na velký, ale těžko přístupný a využitelný kufr, zde bude možnost otevřít celou zadní část a mít liftback.

Auto Express vychází z fotek z testování, kdy zadní okno muly má na sedan mírně neobvyklý sklon, což naznačuje, že by se mělo jednat o liftback.

Čistě teoreticky je také možné, že BMW nabídne zákazníkům jak sedan, tak klasický liftback a žádné dvoudílné zadní dveře se konat nebudou. Ať ovšem přijde automobilka s jakoukoli z těchto variant, půjde v tomto segmentu prémiových evropských vozů o zásadní novinku.

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků