BMW připravuje novou řadu 8. Registrovalo si označení motorů

Možná se skutečně vrátí legendární osmá řada. BMW si nyní nechalo registrovat několik číselných označení potenciálních motorizací.

O duchovním nástupci legendárního luxusního kupé BMW řady 8 se čas od času vynoří nějaké nové spekulace. Teď je ještě podpořila sama automobilka, když si nechala registrovat jednotlivá označení motorizací začínající právě osmičkou. Vypadá to tedy, že se BMW řady 8 skutečně vrátí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW řady 8 se vyrábělo od roku 1989 do roku 1999. Celkem vzniklo jen 31 062 kusů tohoto luxusního kupé, které mělo buď osmiválec nebo dvanáctiválec

BMW si nechalo zaregistrovat jména 825, 830, 835, 845, 850 a k tomu dokonce i 860, M850 a také M8. Samozřejmě to nemusí znamenat, že by přesně takové modely byly v nabídce. Třeba si chce německá značka jen pro jistotu pohlídat případné názvy, aby jí je někdo nevyfoukl před nosem.

Tajné | SUV | Byznys | BMW

BMW potvrdilo přípravy řady crossoverů a SUV včetně luxusní X7

Nabízí se možnost, že by BMW řady 8 mohlo být luxusní kupé na základě limuzíny BMW řady 7. Byl by to tedy přímý rival luxusního Mercedesu S Coupé. Nahrávala by tomu i skutečnost, že BMW plánuje změnit zaměření řady 6. Z ní se má stát více sportovní model konkurující třeba Porsche 911.

Zatímco Mercedes začíná až u dvěma turby přeplňovaného šestiválce (a to nově, novodobé S Coupé či dříve CL bylo vždycky minimálně s osmiválcem a nikdy s dieselem), BMW řady 8 by mohlo mít i čtyřválec, což by napovídalo označení s číslem 825.

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků