BMW připravuje hned dvě nová MPV

Podle posledních informací v Mnichově nyní pracují na páru sportovně střižených víceúčelových vozů vycházejících z řad 1 a 3.

Prvním v řadě bude čtyř-, nebo pětimístný Compactive Sport Tourer se zvýšenou polohou sedadel a vzdušným interiérem, ale vzhledem orientovaným spíše na proporce běžného osobního vozu. To je zatím vše, co o připravovaném modelu víme, k mání zatím nejsou ani nákresy.

Druhým z tohoto povedeného párečku bude větší Advanced Sport Tourer nabízející až sedmimístné uspořádání (tím se dosud v paletě vozů BMW vyznačuje pouze typ X5). Ani v tomto případě nemůžeme posloužit podrobnostmi, ale někteří zasvěcení připravovaný stroj přirovnávají k úspěšnému Fordu S-Max.

Oba zmíněné modely se zatím nacházejí v počátečních fázích vývoje a na vstup BMW mezi producenty vozů MPV jsme tedy upřímně zvědavi. Jejich příchod možná částečně předznamenal sériový model 5 GT, což je kreatura, mající k osobnímu vozu ve stylu BMW též dost daleko...

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 5 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek