BMW představila novou prodlouženou verzi řady 5. Určená je pro čínský trh

Německá automobilka na autosalonu v Šanghaji představila nejnovější prodlouženou verzi řady 5. Je delší o 133 milimetrů.

Něměcká automobilka na šanghajském autosalonu předvedla nejnovější verzi prodloužené řady 5. Verzi s označením Li bude vyrábět s čínským partnerem Brilliance. Bohužel tato novinka bude k dispozici jen pro čínský trh.

Celkem bude sedan o 133 milimetrů delší než standardní verze. Inženýři se zaměřili také na hmotnost. Oproti svému předchůdci je s hmotností kolem 1 610 kilogramů lehčí o 130 kg.  

Bezpečnost | Crashtesty | BMW | BMW řada 5

BMW 5 odešlo z testů Euro NCAP s plným počtem hvězd

Jízdu si dokonale užijí také pasažéři. BMW vylepšilo zvukovou izolaci a přidalo panoramatickou skleněnou střechu. Rozhodně potěší také elektricky nastavitelná sedadla a obrazovka namontovaná ve středové loketní opěrce v zadní řadě sedadel.  

Pod kapotou najdete stejné motory jako v předcházející verzi. Na výběr je z dvou přeplňovaných benzínových motorů s objemem 2,0 a 3,0 litru. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW  1.499
Rok výroby: 2015
Stav: 19 236 km
Cena: 490 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2009
Stav: 238 530 km
Cena: 145 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2004
Stav: 179 897 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků