BMW představí nový typ sedanu již příští rok

Německá automobilka BMW poodhalila část ze svého nejnovějšího projektu, který díky prvnímu renderu získává reálnější kontury. Výrobce plánuje vytvořit jakousi „vlastní kategorii“ vozidel, tzv. Progressive Activity Sedan (PAS).

Toto označení odůvodňuje automobilka po svém. Vůz má být jednoduše zcela novým pojetím automobilu, kterým BMW hodlá udávat směr ostatním. Oproti běžným sedanům bude BMW PAS delší, prostornější, a svou světlou výškou se bude moct porovnávat třeba s Audi A6 Allroad. Podle neoficiálních informací je vůz dlouhý 4,9 m, co znamená, že je delší než model X6.

Dle informací, které získal německý magazín Auto Motor a Sport, oficiální představení tohoto automobilu je naplánováno na podzim 2009 a od prosince proběhlo i několik testovacích jízd, samozřejmě v maskování.

Klepněte pro větší obrázek
Možná podoba BMW PAS  Zdroj: Motorauthority

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 180 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 285 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

dnes | Radek Pecák | 17 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků