BMW pracuje na řadě 2, nové BMW 1 má být předokolka

Podle zákulisních informací automobilka BMW vyvíjí trojici nových modelů, jež by mohly zásadně změnit mnichovské trendy. Nové BMW 2 by se mělo stát nejlevnějším vozem BMW se zadním pohonem, zatímco „jednička“ přejde poprvé v novodobé historii BMW na pohon předních kol. Ještě pod ní se objeví skutečné městské vozítko, vycházet by mělo z nedávné studie Megacity.

BMW 1 s předním pohonem se ale neobjeví dříve než v roce 2015 a bude zřejmě hostit novou hybridní pohonnou soustavu, kterou BMW připravuje ve spolupráci s francouzským koncernem PSA. Bez zajímavosti není, že si značka BMW nechala v USA nedávno patentovat obchodní označení 228, 230 a 235, což naznačuje, že nová „dvojka“ bude dostupná také s šestiválci, ačkoli BMW se v poslední době svého typického značení navázaného na objem motoru příliš těsně nedrží. Nové BMW 1 i malé vozítko se mohou stát hostiteli nového dvouválce, o němž jsme psali na tomto místě.

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků