Aby se v tom pak čert vyznal, to je pak jak nějaké čínské Matizy od Geely, které se jmenují M5 atd. Označení má být jasné, např 0,9Turbo a tečka. Né uměle že pseudo 2.0 a kdesi cosi.
A jak bys označil 316d, 318d, 320d a 325d když jsou všechno dvoulitry? Prostě čím větší číslo tím větší výkon.
Dříve se benzíny značily podle kroutícího momentu. Podle mne to bylo ideální.
Už ani 330i neznačí šestiválec, opravdu smutné :-/
na BMW je toho smutneho ovela viac...
tak cim vacsie cislo na dekli, tym viac adidas, neee?
a opět trochu závistivého rýpnutí...že?
No ked (neviem z akeho dovodu) tahas nejaku ''zavist''. potom mas s tym problem asi v prvom rade ty (ze?). Ja len chcem vediet ako sa prislo napriklad na oznacenie 50d (zrejme sadneme si na poldeci a hodime cislo len tak do placu aby to vyzeralo dobre?). :-D Alebo zeby metoda ''predavame vzduch'' (co aj robia) uz nefungovala? Vysvetli mi to, same ucho.
Není to jen přejmenování, ale i změna motoru. Současné motory N20(328i) a N55(335i) budou vyměněny za motory B48(330i) a B58(340i). Co jsem měl zatím možnost zjistit, tak je to nejen kvůli posunu k lepším hodnotám ale i díky nové strategii sdílení motorů. Kdy nové motory lépe sedí plánu kdy má každý válec 500ccm a jen záleží na počtu válců. Mimochodem motor B48 už sedí v MINI Cooperu S.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.