BMW MR 600 GT: je libo pistáciovou?

Jen pro otrlé je určena stavba MR 600 GT s agresivně zeleným lakováním od CLP. Podívejte se na obrazvou definici slova „úlet”.

Pokud chce fanoušek tuningu potrápit parametry svého vkusu, zajde zpravidla na nějaký lokální sraz, pořádaný na místním sportovním letišti. Tam mu spolehlivě zvedne hladinu adrenalinu v krvi pohled na některé produkty stodolových umělců, jež se často vyznačují především výraznou barvou a svérázným kytováním víka zavazadlového prostoru. Movitější borci dokonce opatří svůj vehikl vzhůru výklopnými bočními dveřmi, jež obyčejný samohyb přiblíží exkluzivitě Lamborghini. Všechny tyto prvky jsou vlastní také novému projektu oficiální ladičské společnosti CLP Automotive.

Německá firma CLP Automotive není většině z nás zatím příliš známa, a jak se zdá, model MR 600 GT, vycházející ze sériové „šestkové“ řady BMW, jí v očích běžných vyznavačů sportovních aut nikterak pozitivní reklamu neudělá. Na první pohled si všimneme specifického bodykitu nabízeného za cenu 5 990 Eur a sestávajícího z předního nárazníku ve stylu M3 s velkými otvory pro vstup vzduchu k chladičům, nástavců podběhů propojených na obou stranách prahovými obklady a nového nárazníku vzadu. Mohutný nástavec víka zavazadelníku lze pořídit samostatně za dalších 399 Eur, ačkoli by se tak mohlo zdát, padák v jeho útrobách nenajdeme.

Na 8 960 Eur si CLP Automotive cení sady dvaadvacetipalcových trojdílných litých ráfků s nástavci límců z nerezové oceli. Vpředu mají šířku 9,5 a vzadu 11,5 palce a obouvají pneumatiky o rozměru 225/30 R22 a 285/25 R22. U CLP si troufli i na ladění motoru, nový program řídicí jednotky stojí 1 290 eur a zvýší výkon provedení 645i až na 379 koní (283 kW) a točivý moment na 490 Nm. A když už budete v tom, připlaťte si rovnou také 1 599 eur za nové tlumiče výfuku ústící do dvou párů nerezových koncovek oválného průřezu.

Všechny výše popsané modifikace jsou údajně aplikovatelné na všechny typy modelové řady BMW 6 v obou karosářských verzích. Těžko ale říci, proč s nimi společnost CLP Automotive přichází bezmála v předvečer premiéry následnického modelu...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW MR 600 GT
BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků