BMW MR 600 GT: je libo pistáciovou?

Jen pro otrlé je určena stavba MR 600 GT s agresivně zeleným lakováním od CLP. Podívejte se na obrazvou definici slova „úlet”.

Pokud chce fanoušek tuningu potrápit parametry svého vkusu, zajde zpravidla na nějaký lokální sraz, pořádaný na místním sportovním letišti. Tam mu spolehlivě zvedne hladinu adrenalinu v krvi pohled na některé produkty stodolových umělců, jež se často vyznačují především výraznou barvou a svérázným kytováním víka zavazadlového prostoru. Movitější borci dokonce opatří svůj vehikl vzhůru výklopnými bočními dveřmi, jež obyčejný samohyb přiblíží exkluzivitě Lamborghini. Všechny tyto prvky jsou vlastní také novému projektu oficiální ladičské společnosti CLP Automotive.

Německá firma CLP Automotive není většině z nás zatím příliš známa, a jak se zdá, model MR 600 GT, vycházející ze sériové „šestkové“ řady BMW, jí v očích běžných vyznavačů sportovních aut nikterak pozitivní reklamu neudělá. Na první pohled si všimneme specifického bodykitu nabízeného za cenu 5 990 Eur a sestávajícího z předního nárazníku ve stylu M3 s velkými otvory pro vstup vzduchu k chladičům, nástavců podběhů propojených na obou stranách prahovými obklady a nového nárazníku vzadu. Mohutný nástavec víka zavazadelníku lze pořídit samostatně za dalších 399 Eur, ačkoli by se tak mohlo zdát, padák v jeho útrobách nenajdeme.

Na 8 960 Eur si CLP Automotive cení sady dvaadvacetipalcových trojdílných litých ráfků s nástavci límců z nerezové oceli. Vpředu mají šířku 9,5 a vzadu 11,5 palce a obouvají pneumatiky o rozměru 225/30 R22 a 285/25 R22. U CLP si troufli i na ladění motoru, nový program řídicí jednotky stojí 1 290 eur a zvýší výkon provedení 645i až na 379 koní (283 kW) a točivý moment na 490 Nm. A když už budete v tom, připlaťte si rovnou také 1 599 eur za nové tlumiče výfuku ústící do dvou párů nerezových koncovek oválného průřezu.

Všechny výše popsané modifikace jsou údajně aplikovatelné na všechny typy modelové řady BMW 6 v obou karosářských verzích. Těžko ale říci, proč s nimi společnost CLP Automotive přichází bezmála v předvečer premiéry následnického modelu...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW MR 600 GT
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků