BMW Motorsport GmbH: 40 let „velkého M“

15 komentářů

smejkos
29. května • 11:50

Poslední M bylo E46 CSL...pokud nepočítáme závodní speciály. Souhlasím s názorem, že M6 XM6 a podobná monstra nemají s původním M nic společného. BMW se bohužel snaží vytěžit značku "M". Včera jsem se vrátil z Nordschleife a nová M5 tam jezdí jako ringtaxi. Je to monstrum, má to si 560 koní, ale v zatáčkách a na brzdách se mu vyrovná 18 let stará e36 325i :-P.
Žádná jiná M, která mají vyšší číslo než 3 tam v podstatě nejezdí. Všechno to jsou e46, letos už méně e36 a kusově e92.
To je realita lidí, kteří nemají auto na machrování po dálnici....

Jirka
24. prosince • 15:00

Bavoráky mám rád a navíc modely M dokáží vytvořit úsměv vždycky :-)

sofu
28. května • 3:48

a jeste neco dodam, teoreticky az bmw vyrobi hodne aut co budou mit pullitrovy motory s padesati turbama tak se zas mozna dockame nejake pekne atmosfery ale fakt jen teoreticky ...

lethal924
30. května • 15:34

Nedockame. EU prijde s novou prisnejsi normou!

sofu
28. května • 3:44

reactor: jenze za ty emkovy benzinovy turba a dieslovy emka se trema turbama nemuze ani tak bmw ale lidi z eu nebo odkud kteri udelali takovej zakon ze vozidla automobilky musi produkovat urcity prumerny mnozstvi spiny z vyfuku takze takovej volkswagen pod kterej patri aj lambo si muze dovolit vyrabet 6,5 litry benziny bez turb pac jim to vyprumeruji fabie a podobny masovy parodie na auta , bmw zadny takovy masovy masovy fabie nema co by prumerovaly, ma mini ale tech se fakt nevyrobi tolik co fabii apod sracicek to stejny plati aj u fiatu pod kterej patri aj ferrari, ferrari si tim padem muze dovolit vyrabet taky peckovy atmosfery,,, si vsimni ze bmw ma tedka turba i u v12 v sedmicce. a x5m a x6m - zakaznici to proste chteji, nenadelas nic, ted sem videl aj mercedes G65 (v12, dve turba, 612koni), a to je podle me vetsi nesmysl nez x6m/x5m a mozna se urazis ale vzhled u auta muze resit tak zenska, chlap se diva na techniku, pro me asi nejlepsi bmw z tech novejsich jsou e60 m5 a e46 m3 csl, z tech starsich to co je v clanku, nejaka ta old school sestka pripadne stara m5 z 80 tych let nebo e30 m3

Antiautomat
27. května • 9:36

Nuz, ako krasne to zacalo, tak otrasne to dopadlo.
Uz sa na to ani radsej nepozeram. Skratka tragedia. Fuj, hanba!

Lukke
27. května • 15:40

Koukám, že jsi M5 F10 neviděl ani z rychlíku, natož abys ji řídil.

Antiautomat
28. května • 11:12

no ak sportovostou myslis kadejake farebne obrazovecky, joysticky pre maloletych (to so je vpravo dolu sa inak nazvat neda), pitvorne tlacitka, zvuk z reproduktora, plast vsade kde je to len trochu mozne, huf blbuvzdornej elektroniky k tomu a prefuknuty motor, potom to cele do hraciek z cinskeho obchodu fakt daleko nema. Nech sa nik nehneva ale auto pre chlapa vyzera naozaj inak. A, ked uz spominas tu 5-ku, s M5 E39 som uz tu cest mal - super masina, aj ked s nadvahou - fajn na nej bolo prave to ze servitky si naozaj nebrala, proste riadena strela dlheho doletu na ktoru sa muselo tvrdo a clovek si to poctivo odmakal (na co mladsia generacia asi zjavne nema g.le).....:-) Moj favorit je (a podla toho updaku, ktoreho sme svedkami dnes) asi aj ostane E46 M3.

reactor
27. května • 20:48

A ty zase nechápeš psanej text co? Kde tam prosimtě "Antiautomat" mluví o M5? A kterou vlastně myslíš, tu dieselovou? Nebo si se přemáčkl a chtěl si napsat M6, která váží 2 tuny? A co etalon sportovnosti, slavná X5M a X6M? Nebo 2er s náhonem na přední kola? Já se taky přidám a plně s ním souhlasím. Tak krásně to začlo, teď se jedná o business

Lukke
27. května • 22:07

Dieselová M5 neexistuje, nastuduj si fakta. A stojím si za tím, že současná M5 či M3 jsou naprosto skvělá auta a žádnou "fuj, hanbu" v tom nevidím. A pokud se někomu mastodont typu X5M líbí, je to jeho věc, ne? Na výběr máš.

Tom
31. května • 14:11

Lukke proč tady vždycky obhajuješ BMW a ještě u toho vždycky hrozně dostaneš na prdel? navíc píšeš úplně zcestně,viz tvoje první reakce :-D ty jsi fakt exot

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lukke
31. května • 14:20

Kdo kde dostal na prdel? :-D BMW obhajuju protože jsou prostě nejlepší a jezdím v nich 10 let. B-]

reactor
27. května • 23:32

Nic studovat nemusím, neslovíčkař. Dieselová M5 existuje, akorát aby se neřeklo, tak se pomenovala M5(50d), ale co asi znamená to M? M-paket to nejni, žeby to dělal Magor to asi taky neznamená.Ale tady nikdo netvrdí, že BMW skvělá nejsou. Jsou stále skvělá, akorát se ubírají jiným směrem, než by fanda starých brambor chtěl. Ale je to pochpitelný, peníze jsou potřeba zvlášť v dnešní době, tak je lepší dělat auta, co chce většina, než pár bláznů. Ale mne ty nový eFka prostě nabaví ani se mi nelíbí, stejnej xicht, ať je to jakákoli řada atd... Radši si koupim neoturbenou, bezpomocníkovou, nehrající do repráků zvuk motoru, lehoučkou, jednoduchou (ale na řízení sakra těžkou), malovýkonou M3 e30. Aktuálně mám dailycar e39 530i Touring a další auto na denní ježdění už BMW nebude, mne bavorák ztratil, ale zase dalších milion zákazníků získal, pro ně určitě plus, pro mne mínus, stále hledám náhradu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Norge
28. května • 9:42

..no najst nahradu za atmosferu v 6.hrnku od Bawarie, nebude asi jednoducha vec, ..nie preto, ze by neboli ...ale preto, ze nic nieje ako BMW ci MB ..atd. ..kazda skutocna motoristicka znacka ma svoj rukopis ..a tu je to co asi hladas ...
Ja som jazdil dlho VW, Audi ... a tiez ma stratili, ..po prestudovani vsetkych nemeckych automobiliek, historie, atd. ..som skoncil u MB. Jazdim uz 8.rokov jedno auto v E-klasse, ..v 6.hrnku do V a v atmosfere, v plnej polnej ..a spokojnost ;)
Z ktoreho auta vystupis po 1700km trase non-stop a vecer este pojdes kalit s priatelmi ? ... :)
Vedcsiu radost, taku tu srdecnu-chlapcensku-co mi jezi kozu, mi aj tak dokaze urobit veteran od MB, .. a chystam sa nejakeho youngtimera ...asi kladivo v W124 ...
Porozmyslaj, ..poctive auta, dnes uz vela automobiliek nevyraba... Tak mozno ty urobi radost starsi model ! ...u mna to funguje ;)

goro
28. května • 0:49

...a tak nějaká kia nebo ceed, co?

Doporučujeme

Články odjinud