BMW M7: rychlý luxus z Mnichova je realitou (spy photos)

Po tom, co se mnichovská automobilka rozhodla zastavit projekt CS, je s rychlými limuzínami opět při chuti. Vůz zachycený na fotografiích není nic jiného než „sedmička“ v její připravované nejrychlejší podobě, označené M7.

Ta bude mít namířeno proti konkurenci - hlavním rivalem ale má být novinka od Porsche, model Panamera. Odlišný bude agresivnější přední nárazník s většími vstupy vzduchu na přídi. M7 dostane také velmi lehkou hliníkovou kapotu pro snížení těžiště.

Pod kapotou vozu si najde místo přeplňovaný osmiválec z X6 M o výkonu přes 550 koní, což bude víc než rovných pětset „hřebců” nejvýkonnější verze Panamery. Informace o datu příchodu na trh prozatím nemáme a na bližší specifikace si musíme rovněž ještě chvíli počkat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Foto © Automedia
BMW M7 dostane přeplňovaný osmiválec o výkonu 550 koní

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 180 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 285 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 47 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků