BMW M6 zničeno před frankfurtským autosalonem

Jistý Pourmohseni Hadi a Thomas Brunner připravili trochu nečekaný bod programu frankfurtského autosalonu. Přímo před hlavní bránou zaparkovali BMW M6 z roku 2008 a pustili se do něj s kladivem a sekerou.

Celá akce má být protest proti postupu automobilky BMW. Hadi Pourmohseni zaplatil za svůj vůz 120 000 euro a neustále se potýkal s vibracemi při řazení. Tento problém nevyřešil žádný z navštívených servisů v Itálii, ani vedení BMW v Mnichově. Nejlepší na celé věci by údajně měl být fakt, že Hadi hodlá nechat své BMW znovu opravit (nakonec zas až tak moc auto nezničil) a celou akci zopakovat v Berlíně před budovou německého Spolkového sněmu.

Testy | SUV | Video | Sportovní auta | Srovnávací testy | BMW | Porsche

BMW M6 Gran Coupé vs. Porsche Panamera Turbo: nebe, peklo

Podobný protest už byl k vidění například v květnu, kdy v Číně nespokojený vlastník podobným způsobem upravil své Maserati Quattroporte.

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků