BMW M6 zničeno před frankfurtským autosalonem

Jistý Pourmohseni Hadi a Thomas Brunner připravili trochu nečekaný bod programu frankfurtského autosalonu. Přímo před hlavní bránou zaparkovali BMW M6 z roku 2008 a pustili se do něj s kladivem a sekerou.

Celá akce má být protest proti postupu automobilky BMW. Hadi Pourmohseni zaplatil za svůj vůz 120 000 euro a neustále se potýkal s vibracemi při řazení. Tento problém nevyřešil žádný z navštívených servisů v Itálii, ani vedení BMW v Mnichově. Nejlepší na celé věci by údajně měl být fakt, že Hadi hodlá nechat své BMW znovu opravit (nakonec zas až tak moc auto nezničil) a celou akci zopakovat v Berlíně před budovou německého Spolkového sněmu.

Testy | Video | SUV | BMW | Srovnávací testy | Sportovní auta | Porsche

BMW M6 Gran Coupé vs. Porsche Panamera Turbo: nebe, peklo

Podobný protest už byl k vidění například v květnu, kdy v Číně nespokojený vlastník podobným způsobem upravil své Maserati Quattroporte.

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek