BMW M6 Gran Coupe prozrazeno na oficiálních fotkách

Další přírůstek do exkluzivní rodiny BMW M nese označení M6 Gran Coupe. Už dříve německá automobilka vyslala do světa oficiální fotografie různých detailů, teď si můžeme prohlédnout díky novým obrázkům auto v celé jeho kráse.

Zajímavosti | Design | Tajné | BMW | Sportovní auta

BMW M6 GranCoupe: první snímky, premiéra za dva měsíce

K technice BMW nic neupřesnilo, velmi pravděpodobně ale nemůžeme čekat nějaké velké překvapení a pod kapotou najdeme přeplňovaným osmiválec o objemu 4,4 l, který používá M5, M6 nebo kabriolet M6 Convertible. Výkon by měl dosahovat na 560 koní a točivý moment na 680 Nm. Stovku zvládne M6 Gran Coupe do 4,5 s. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek