BMW M550d: přijde třikrát přeplňovaný diesel už na jaře?

Že BMW uvažuje o "superdieselovém" modelu, to není žádným tajemstvím. Podle nizozemského serveru Driving-Fun se takového auta dočkáme už na jaře. Konkrétně by mělo jít o dieselovou „em-pětku“, která dostane pod kapotou třikrát přeplňovaný naftový šestiválec o objemu tří litrů s maximálním výkonem 381 koní a vrcholem točivého momentu 700 Nm. Novinka bude osazena pohonem všech kol. Maximální rychlost činí klasických 250 km/h.

Ceny | Autosalony | BMW | BMW řada 5

BMW M5: supersedan má v České republice hodnotu 2,6 milionu Kč

Všechny tyto informace údajně zazněly na dealerské prezentaci. Výroba extrémně silného dieselu má odstartovat na jaře a stejný motor se postupně představí taktéž pod kapotou větších sourozenců X5 a X6. Premiéra by se měla podle neoficiálních zdrojů uskutečnit na autosalonu v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků