BMW M5 F10: již zanedlouho (spy photos)

8 komentářů

JamesDean
29. dubna • 13:18

právě bmw přišlo o tři kupce:-D

zb.
29. dubna • 7:23

downsizing vladne svetu :-/

Kanál Prdelovič (..H.A.Z.I..nove)
29. dubna • 8:34

No nevím kde pan autor přišel na to že V10 byla nějak zázračná.....to by se všichni nemodlili zpět za V8. Já jsem v "nové" m5 s V10 najezdil něco málo jen ale stačilo, to auto nemělo duši. S V8 bylo je a bude vždy lepší!

Prox
29. dubna • 9:59

To je nesmysl, V8 nedela charakter.. to jako kdyz dam do Logana V8 bude mit charakter a kdyz do nej dam V10 tak uz ho zase mit nebude? Porad lepsi atmosfericky V10 nez preplnovani do eMka.. navic z X6..no kde to sme :/

tom
29. dubna • 10:14

řekl bych,že ten motor nebude špatnej a oproti X6M má mít nějakých 25 koní navrch.A V10 byl nej motor kterej se do M5 kdy dával.Pokaždé když kolem mě M5 projede,tak ještě dlouho mi zní v uších ten krásnej jekot :-D

Martin
29. dubna • 17:57

M5 E60 prej nemělo duši ha ha :-D . Sice neni M5 tak úžasná jako M6, ale ten motor je úchvatnej. Na V10 je lehoučkej, protože je ze slitiny hliníku a hořčíku. Vysokootáčkovej V10 nikdy zcela nenahradíš V8 s twin turbem. To prostě nejde a BMW stim přichází o skalní fandy, stejně jako když do nový M3 dali V8 sice je to skvělej motor, ale původní 6 válec z M3 E46 to nikdy nenahradí. Byl 5x nejlepším motorem světa, to mluví za vše. M3 E46 bude mít jednou hodně velkou cenu, kdo v tom autě jel ví o čem mluvím. :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
realita bez maskovani
3. května • 8:32

hm, jenze pak muzeme ricit, ze R6 v M3 odradilo fandy, protoze zakladem byl R4.... proste to je doba a hlavne BMW nedela auta pro fandy, ale pro zakazniky. Ti neco chteji a je jedno z jakeho duvodu, tak jim to doda. Kdyby mel koukat na to, co projde v diskusich a co si pubosi, kteri si to nikdy nekoupi preji, tak zkrachovali uz davno.

Petr Švancar (Švany)
29. dubna • 22:36

Sozhlas!

Doporučujeme

Články odjinud