právě bmw přišlo o tři kupce:-D
downsizing vladne svetu :-/
No nevím kde pan autor přišel na to že V10 byla nějak zázračná.....to by se všichni nemodlili zpět za V8. Já jsem v "nové" m5 s V10 najezdil něco málo jen ale stačilo, to auto nemělo duši. S V8 bylo je a bude vždy lepší!
To je nesmysl, V8 nedela charakter.. to jako kdyz dam do Logana V8 bude mit charakter a kdyz do nej dam V10 tak uz ho zase mit nebude? Porad lepsi atmosfericky V10 nez preplnovani do eMka.. navic z X6..no kde to sme :/
řekl bych,že ten motor nebude špatnej a oproti X6M má mít nějakých 25 koní navrch.A V10 byl nej motor kterej se do M5 kdy dával.Pokaždé když kolem mě M5 projede,tak ještě dlouho mi zní v uších ten krásnej jekot :-D
M5 E60 prej nemělo duši ha ha :-D . Sice neni M5 tak úžasná jako M6, ale ten motor je úchvatnej. Na V10 je lehoučkej, protože je ze slitiny hliníku a hořčíku. Vysokootáčkovej V10 nikdy zcela nenahradíš V8 s twin turbem. To prostě nejde a BMW stim přichází o skalní fandy, stejně jako když do nový M3 dali V8 sice je to skvělej motor, ale původní 6 válec z M3 E46 to nikdy nenahradí. Byl 5x nejlepším motorem světa, to mluví za vše. M3 E46 bude mít jednou hodně velkou cenu, kdo v tom autě jel ví o čem mluvím. :-)
hm, jenze pak muzeme ricit, ze R6 v M3 odradilo fandy, protoze zakladem byl R4.... proste to je doba a hlavne BMW nedela auta pro fandy, ale pro zakazniky. Ti neco chteji a je jedno z jakeho duvodu, tak jim to doda. Kdyby mel koukat na to, co projde v diskusich a co si pubosi, kteri si to nikdy nekoupi preji, tak zkrachovali uz davno.
Sozhlas!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.